پیروزی منچستریونایتد و سقوط برنلی در لیگ برتر انگلیس
منچستریونایتد موفق شد با نتیجه 2 بر یک کریستال پالاس را در خانه خود شکست دهد و برنلی با وجود پیروزی در برابر هال سیتی، به لیگ دسته اول سقوط کرد.

هفته سی و ششم لیگ برتر با برگزاری چند دیدار آغاز شد که در یکی از مهم ترین بازی ها کریستال پالاس در سلهرست پارک میزبان منچستریونایتد بود که این دیدار با برتری 2 بر یک شیاطین سرخ به پایان رسید. ابتدا این "خوان ماتا" بود که از روی نقطه پنالتی در دقیقه 19 تیمش را پیش انداخت تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر منچستری ها به پایان برسد.

در نیمه دوم میزبان گل خورده را جبران کرد و در دقیقه 57 با ضربه "پونچئون" به گل رسید تا بازی با تساوی یک بر یک ادامه پیدا کند ولی باز هم این "مروان فلاینی" بود که به داد "فان خال" رسید و در دقیقه 78 گل برتری سرخپوشان شهر منچستر را به ثمر رساند تا این دیدار با برتری 2 بر یک منچستریونایتد به پایان برسد و این تیم خیال خود را تا حد زیادی بابت کسب سهمیه لیگ قهرمانان راحت کند.

برنلی با وجود پیروزی در برابر هال سیتی، به لیگ دسته اول سقوط کرد. این تیم که به تازگی به لیگ برتر آمده بود، با کسب 29 امتیاز از 36 مسابقه و با توجه به تساوی نیوکاسل در خانه، سقوط کرد. هال سیتی که در خانه مغلوب برنلی شد، یکی دیگر از مدعیان اصلی سقوط محسوب می شود.

در دیگر دیدار مهم دو تیم استوک سیتی و تاتنهام در ورزشگاه بریتانیا به مصاف هم رفتند که در پایان این استوک بود که با نتیجه 3 بر صفر پیروز میدان شد. استوک در نیمه اول بسیار خوب بازی کرد و ضمن موقعیت هایی که داشت، دو گل توسط "چارلی آدام" و "استیون انزونزی" به ثمر رساند. در نیمه دوم نیز مشکلات تاتنهام با اخراج "ولاد چیچیرس" دوچندان شد تا تاتنهام 10 نفره نتواند کاری در مقابل تیم "هیوز" پیش ببرد. در پایان بازی استوک توسط "مامه بیرام دیوف" گل سوم را زد تا تحقیر اسپرز در ورزشگاه بریتانیا تکمیل شود.

تابلوی نتایج

کریستال پالاس یک – منچستریونایتد 2

اورتون صفر – ساندرلند 2

آستون ویلا یک - وستهام صفر

هال سیتی صفر – برنلی یک

لسترسیتی 2 – ساوتهمپتون صفر

نیوکاسل یک – وست برومویچ یک

استوک سیتی 3 – تاتنهام صفر

در ادامه لیگ برتر یکشنبه(امروز) چلسی که قهرمانی خود را قطعی کرده است، در خانه برابر لیورپول به میدان خواهد رفت و منچسترسیتی نیز به مصاف کوئینزپارک خواهد رفت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir