رئال مادرید برای کاسیاس مراسم خداحافظی می گیرد
باشگاه رئال مادرید سرانجام تصمیم گرفت خداحافظی رسمی با کاپیتان فصل گذشته تیمش داشته باشد.

ایکر کاسیاس(Iker Casillas) پس از 25 سال حضور در باشگاه رئال مادرید(Real Madrid) پس از توافق دو جانبه با سران این باشگاه راهی پورتو پرتغال(Porto) شد. او در کنفرانسی خبری به تنهایی حضور یافت و با چشمانی گریان، صحبت هایی کرد و رفت.

بسیاری از رسانه‌ها و شخصیت‌های بزرگ از رفتاری که سران باشگاه رئال مادرید با اسطوره باشگاه‌شان داشته اند، ابراز نارضایتی کردند. 'نشریه اکیپ'، چاپ فرانسه نوشت که سران رئال کلاس پایین رفتاری خودشان را با این کار نشان داده‌اند.

سران رئال مادرید اما نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند. آنها سرانجام اعلام کردند قرار است برای ایکر کاسیاس مراسم خداحافظی رسمی گرفته شود. قرار شده است این مراسم، امروز (دوشنبه) و از ساعت یک بعدازظهر به وقت محلی اسپانیا آغاز شود تا هواداران رئال مادرید نیز بتوانند به شکل رسمی با اسطوره باشگاه‌شان خداحافظی کنند.

فلورنتینو پرس(Florentino Pérez) رییس باشگاه نیز قرار است در این مراسم کنار کاسیاس قرار بگیرد. او روز گذشته در کنفرانس خبری که کاسیاس در آن اعلام کرد دیگر عضوی از رئال مادرید نیست، در کنار ایکر حضور نداشت. کاسیاس قرار است فردا (سه شنبه) در ورزشگاه دراگائو به شکل رسمی به هواداران پورتو معرفی شود و سپس به اردوی این تیم در هلند ملحق شود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir