پیروزی میلان برابر اینتر
میلان در دیداری دوستانه موفق شد همشهری‌اش اینتر را با یک گل در چین شکست دهد.

دو تیم میلان(Milan) و اینتر() در دیداری دوستانه تحت عنوان جام بین‌المللی گینس در شهر شنژن به مصاف هم رفتند که این دیدار با تک گل فیلیپ مکسس(Philippe Mexès) در دقیقه 62 با برتری 'روسونری' به پایان رسید.

در این دیدار دو تیم با ترکیبی جدید روبه‌روی هم به میدان رفتند. در ترکیب میلان این نفرات به میدان رفتند. دیگو لوپس(Diego López)، 'کالابریا'، آلکس(Alex)، 'الی'، 'دی‌چیلیو'، 'دیانگ'، 'اولی'، 'برتولاچی'، کیسوکه هوندا(Keisuke Honda)، آلساندرو ماتری(Alessandro Matri) و میانگ(John Myung) به میدان رفتند و شاگردان روبرتو مانچینی(Roberto Mancini) در تیم اینتر نیز با این ترکیب به میدان رفتند: کاریزو(Juan Pablo Carrizo)، سانتون(Davide Santon)، آندرولی(Marco Andreolli)، 'پوپا'، ناگاتومو(Yuto Nagatomo)، 'گونوکوری'، 'پادلر'، بالدینی(Giuseppe Baldini)، دلگادو(Delgado)، 'دی‌مارکو' و لونگو(Luongo).

این دیدار در نهایت با گلی که مکسس مدافع فرانسوی میلان در دقیقه 62 به زیبایی هر چه تمام تر به ثمر رساند با برتری یک بر صفر شاگردان سینیشا میهایلوویچ() به پایان رسید. اکانت رسمی میلان در توئیتر این گل را زیباترین گل این فصل بازی‌های دوستانه معرفی کرد.

دو تیم میلان و اینتر فصل گذشته عملکرد ضعیفی در لیگ ایتالیا داشتند و به هیچ عنوانی دست نیافتند. دو تیم در گرفتن سهمیه لیگ اروپا هم ناکام بودند تا دو تیم برتر شهر میلان فصل کابوس‌واری را پشت سر گذاشته باشند. باید دید این دو تیم در فصل جدید چه عملکردی خواهند داشت.

همچنین دو تیم بنفیکا(Benfica) و فیورنتینا(Fiorentina) نیز در دیداری دوستانه برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir