شکست سنگین منچسترسیتی در دیداری دوستانه
منچسترسیتی یک هفته پس از شکست سنگین برابر رئال مادرید، این بار برابر اشتوتگارت نیز در آلمان با شکست سنگینی روبرو شد.

در ادامه بازی های دوستانه پیش از شروع لیگ های برتر اروپایی شنبه دیدارهایی در سراسر قاره اروپا برگزار شد و تیم ها محک جدی قبل از شروع لیگ های اروپایی خوردند.

در یکی از حساس ترین دیدارها منچسترسیتی(Manchester City) یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر برابر اشتوتگارت(Stuttgart) نمایش ضعیفی داشت و با نتیجه 4 بر 2 شکست خورد. شاگردان پیگرینی(Pellegrini) در حالی در این دیدار شکست خوردند که در نیمه نخست عملکرد ضعیفی داشتند و 4 بار دروازه خود را باز شده دیدند.

'کاستیچ'، 'دیداوی' و 'گرینژک' دو بار در این دیدار برای اشتوتگارت گلزنی کردند تا نیمه نخست با برتری 4 بر صفر تیم آلمانی به پایان برسد. نیمه دوم با خروج کمپانی(Kompany)، نصری(Nasri) و بونی(Bony) برای سیتی آغاز شد تا شاگردان پیگرینی با آمدن جوانان خود نظیر 'زوکولینی' کمی به بازی خود سرعت دهند، اما بازهم روند مسابقه تغییر چندانی نکرد. هر دو تیم در این نیمه موقعیت هایی را برای گلزنی به دست آورده که در جدی ترین آن ها در دقیقه 65 رحیم استرلینگ(Raheem Sterling) بهترین شانس سیتی برای گلزنی در این دیدار را در مقابل دروازه و بر روی پاس عالی سیلوا(David Silva) از دست داد. در نهایت 'ایچه' و ادین ژکو(Edin Džeko) در این نیمه از سنگینی شکست کاستند تا این دیدار با برتری 4 بر 2 اشتوتگارت به پایان برسد.

منچسترسیتی هفته آینده در هفته نخست لیگ برتر برابر وست برومویچ() قرار خواهد گرفت.

دورتموند(Borussia Dortmund) نیز که این فصل 'توماس توخل' سرمربی سابق ماینتس(Mainz) را روی نیمکت خود می بیند و خبری از یورگن کلوپ(Jürgen Klopp) در این تیم نیست موفق شد در ادامه نتایج خوب خود با دو گل بتیس(Real Betis) را شکست دهد. راموس(Ramos) خرید جدید این تیم در دقیقه 35 و 'کریپ' در دقیقه 85 گل های زنبور های فوتبال آلمان را به ثمر رساندند.

تابلوی نتایج

کلن 2 – استوک سیتی یک

بایرلورکوزن 3 – کیه وو یک

دورتموند 2 – بتیس صفر

هامبورگ 2 – هلاس ورونا یک


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir