سرمربی مارسی از هدایت این تیم کناره گیری کرد
سرمربی آرژانتینی مارسی فرانسه تنها بعد از یک بازی از هدایت این تیم کناره‌گیری کرد تا نشان دهد که لقب دیوانه کاملا برازنده اوست.

مارسی(Olympique de Marseille) در هفته نخست رقابت‌های لیگ فرانسه برابر 'کاین' تن به شکست داد. خبرنگاران فرانسوی که در نشست خبری بعد از بازی حضور یافته بودند تا سخنان مارچلو بیلسا(Marcelo Bielsa) را بشنوند غافلگیر شدند چرا که این مربی آرژانتینی تنها بعد از گذشت هفته نخست از استعفای خود خبر داد تا نشان دهد که لقب دیوانه کاملا برازنده او است.

این سرمربی آرژانتینی که فصل قبل نتایج بسیار خوبی با مارسی به دست آورد به جای این که درباره شکست تیمش صحبت و بازی را تحلیل کند برگه‌ای را درآورد و با خواندن جملاتی همه را غافلگیر کرد.

او گفت: من این نامه را به رئیس باشگاه هم دادم و به او گفتم که می‌خواهم از هدایت تیم کنار بروم. با همدیگر به توافق رسیدیم که قرارداد را لغو کنیم. ماموریت من در مارسی به پایان رسیده است و زمان آن رسیده که به کشورم آرژانتین برگردم.

او ادامه داد: باشگاه مارسی در فصل جابه جایی تابستانی بازیکنانی را که من می خواستم جذب کرد. همه چیز بر اساس آنچه که می خواستم بود و هیچ مشکلی وجود نداشت. من رابطه بسیار خوبی با مدیران باشگاه داشتم و همه چیز به خوبی پیش می رفت. من همین امروز تصمیم گرفتم که از هدایت مارسی کناره گیری کنم. باید به کشورم آرژانتین برگردم.

این تصمیم دیوانه وار مارچلو بیلسا در حالی گرفته شود که او در نشست خبری پیش از بازی تیمش اعلام کرد که با سران باشگاه مارسی بر سر تمدید قراردادش به توافق نهایی رسیده است و در این تیم باقی خواهد ماند اما به یک‌باره تصمیم گرفت که از هدایت این تیم فرانسوی کناره گیری کند.

بیلسا از تیم های ملی مکزیک و عربستان پیشنهاد دارد و این احتمال زیاد است که به خاطر هدایت یکی از این دو تیم چنین تصمیمی را گرفته باشد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir