پزشک زن چلسی اخراج شد
باشگاه چلسی اوا کارنیرو رئیس کادر پزشکی خود را از کار برکنار کرد.

چلسی(Chelsea) در هفته نخست لیگ برتر انگلیس با تساوی دو بر دو برابر سوانزی(Swansea City) متوقف شد. ژوزه مورینیو(José Mourinho)سرمربی آبی‌پوشان لندنی از این تساوی بسیار عصبانی بود. او بعد از پایان بازی به 'اوا کارنیرو' پزشک تیمش گیر داد و از او انتقاد کرد؛ انتقادی که در نهایت به اخراج کارنیرو انجامید.

قرار است کارنیرو همچنان عضو کادرپزشکی چلسی بماند اما دیگر به عنوان پزشک، در جریان مسابقه‌های چلسی روی نیمکت این تیم نمی‌نشیند. چلسی تنها تیم در لیگ برتر انگلیس است که یک زن را به عنوان رئیس کادر پزشکی خود انتخاب کرد. خانم کارنیرو چند سالی است که در جمع آبی‌پوشان لندنی فعالیت می‌کند اما خشم مورینیو باعث شد تا او کارش را از دست بدهد.

کارنیرو در صفحه اجتماعی خود در توییتر نوشت: می‌خواهم از همه هواداران چلسی که در این مدت از من حمایت کردند، تشکر کنم. خودم را مدیون آنها می‌دانم و حمایتشان را ارج می‌نهم.

در جریان این بازی وقتی ادن هازارد(Eden Hazard) آسیب دید، پزشک چلسی برای ادامه مداوای هازارد او را از زمین بیرون برد که این باعث خشم و ناراحتی مورینیو شد. چلسی در آن زمان به دلیل اخراج تیبو کورتوا(Thibaut Courtois) 10 نفره بازی می‌کرد و با بیرون رفتن هازارد، این تیم 9 نفر شد که احتمال گل خوردن این تیم افزایش یافته بود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir