پیروزی منچسترسیتی مقابل چلسی
منچسترسیتی با ارائه نمایشی دیدنی، موفق شد با نتیجه 3-0 چلسی مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر را شکست بدهد.

شاگردان مانوئل پیگرینی(Manuel Pellegrini) در این دیدار کاملا برتر از حریف بودند و در نهایت با زدن 3 گل، به یک پیروزی درخشان دست پیدا کردند. منچسترسیتی(Manchester City) که در هفته اول با سه گل وست بروم(West Brom) را از پیش رو برداشته بود، در این دیدار هم سه گل به چلسی(Chelsea) زد تا مقتدرانه در صدر جدول لیگ برتر قرار بگیرد.

تیم میزبان بازی را هجومی آغاز کرد و می توانست در همان 30 ثانیه ابتدایی به گل برسد اما بگوویچ(Asmir Begović) در مقابل آگوئرو(Sergio Agüero) ایستادگی کرد. حملات سیتی ادامه داشت و بگوویچ چند موقعیت خوب دیگر را از بازیکنان حریف، به ویژه آگوئرو گرفت تا اینکه ستاره آرژانتینی سیتی در دقیقه 31، سرانجام دروازه چلسی را باز کرد. همکاری خوب آگوئرو و توره(Yaya Touré)، با حرکت فریبنده مهاجم آرژانتینی و ضربه او به گوشه دروازه همراه شد و سیتی 1-0 پیش افتاد.

بعد از این گل چلسی تا اندازه ای از لاک دفاعی خارج شد اما تلاش این تیم برای رسیدن به گل تساوی در نیمه اول بی نتیجه بود و این نیمه با همان یک گل به پایان رسید.

دو تیم نیمه دوم را هجومی آغاز کردند و پس از اینکه سیتی یک موقعیت خوب را از دست داد، چلسی توسط رامیرس(Ramires) به گل رسید اما داور به اشتباه گل او را نپذیرفت. حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 78، منچسترسیتی به گل دوم رسید. یک کرنر از سمت راست دروازه چلسی، با ضربه سر ونسان کمپانی(Vincent Kompany)، حساب کار را 2-0 کرد.

در حالی که چلسی به دنبال جبران گل های خورده بود، روی اشتباه ایوانوویچ(Branislav Ivanović) در پشت محوطه جریمه خودی، فرناندینیو(Fernandinho) با ضربه ای تماشایی، اختلاف را به 3 گل افزایش داد. تلاش شاگردان مورینیو(Mourinho) در دقایق پایانی برای کاهش اختلاف بی نتیجه بود و منچسترسیتی 3-0 پیروز شد. با این شکست، چلسی از دو بازی ابتدایی تنها 1 امتیاز کسب کرده و از دو تیم شهر منچستر، 5 امتیاز عقب افتاده است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:varzesh3.com