توقف رم در آغاز فصل جدید سری A
رم اولین دیدار فصل جدید سری A را ناامیدکننده شروع کرد و در خانه ورونا به تساوی یک بر یک رسید.

در هفته نخست رقابت های سری A ایتالیا دو دیدار برگزار شد که در اولین مسابقه رم(A.S. Roma) در خانه ورونا(Verona) به میدان رفت. میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و می توانست در همان دقیقه اول بازی توسط سالا(Jacopo Sala) به گل برسد که توپ این بازیکن از بالای دروازه عبور کرد. بازی در ادامه با احتیاط طرفین دنبال شد اما دو تیم با خلق موقعیت های مهم گل می توانستند به گل برسند.

بازی در نیمه نخست در اختیار رم بود ولی این تیم نتوانست از موقعیت خود استفاده کند تا بازی در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد. اما در دقیقه 61 ورونا به گل رسید. پاس هوایی زیبای هالفردسون(Emil Hallfreðsson)، توپ را در چند قدمی دروازه به یانکوویچ(Boško Janković) رساند تا این بازیکن نیز بدون معطلی دروازه شزنی(Wojciech Szczęsny) را باز کند.

خوشحالی میزبان 5 دقیقه دوام داشت و رم توانست بازی را به تساوی بکشاند. حرکت انفرادی فلورنتزی(Alessandro Florenzi) با شوت سرکش وی از فاصله ای دور همراه شد. این توپ به گوشه دروازه رافائل(Rafael) رفت تا بازی به تساوی کشیده شود.

رم که فصل گذشته با تساوی های پرتعداد خود نتوانست رقابت شانه به شانه خود با یوونتوس(Juventus) را ادامه دهد این بار از همان ابتدا تساوی های خود را شروع کرد.

در دیگر دیدار لاتزیو(Lazio) همشهری رم برابر بولونیا(Bologna) به برتری 2 بر یک رسید تا بازی های این فصل را با پیروزی شروع کرده باشد و اولین تیم برنده این فصل لقب گیرد. لوکاس بیلیا(Lucas Biglia) و ریکاردو کیشنا(Ricardo Kishna) گلزنان فیروزه ای پوشان شهر رم در این دیدار بودند و متئو مائکس(Matteo Mancosu) برای مهمان گلزنی کرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir