شکست یوونتوس و میلان در سری‌ آ
بزرگان فوتبال ایتالیا در هفته نخست سری‌ آ نمایش ضعیفی از خود نشان دادند و تنها اینتر توانست 3 امتیاز مسابقه را کسب کند.

هفته نخست لیگ ایتالیا با برگزاری 7 دیدار ادامه یافت که در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها، یوونتوس(Juventus) در خانه برابر اودینزه(Udinese Calcio) شکست خورد. تیم یوونتوس که در سری‌آ و هفته نخست مسابقات میزبان اودینزه بود، نتوانست به رکورد شکست‌ناپذیری خود در استادیوم یوونتوس ادامه دهد و با یک گل مغلوب شاگردان کولآنتونو(Colantuono) شد.

آخرین شکست خانگی یوونتوس در سری‌آ به فصل 2012-2013 بازمی گردد که در 6 ژانویه 2013 یوونتوس در خانه 2-1 مغلوب تیم سامپدوریا(Sampdoria) شد و شکست مقابل اودینزه پس از 957 روز نخستین شکست 'بانوی پیر' در سری‌ آ و در استادیوم خانگی خود بود.

از زمان تأسیس استادیوم یوونتوس از سال 2011، تیم‌های اینترمیلان(Inter Milan)، سامپدوریا، فیورنتینا(Fiorentina)، بایرن مونیخ(Bayern Munich) و اکنون اودینزه، تنها تیم‌هایی هستند که موفق به شکست دادن این تیم در خانه خود شده‌اند.

از سوی دیگر، به نظر می‌رسد شرایط ضعیف تیم میلان(A.C. Milan) قرار نیست حالا حالاها تغییر کند و تنها هر فصل یک مربی جدید روی نیمکت این تیم می‌نشیند. مردان میهایلوویچ(Mihajlović) در این هفته و در آغاز ماجراجویی خود در لیگ ایتالیا با دو گل در فلورانس برابر فیورنتینا شکست خوردند. این شکست در حالی صورت گرفت که میلان از دقیقه 36 در پی اخراج رودریگو الی(Rodrigo Ely) بازیکن خود 10 نفره بازی کرد. مارکوس آلونسو(Marcos Alonso) و 'ایلیپ' از روی نقطه پنالتی گلزنان فیورنتینا بودند.

اینتر نیز در خانه به دیدار آتالانتا(Atalanta) رفت و در حالی که بازی تا دقیقه 90 با تساوی بدون گل در جریان بود، با یک گل به برتری رسید. استفاون یووتیج(Stevan Jovetić) در دقیقه 90 توانست در این دیدار گلزنی کند و تیمش را به 3 امتیاز برساند.

تابلوی نتایج:

یوونتوس صفر – اودینزه یک

فیورنتینا 2 – میلان صفر

اینتر یک – آتالانتا صفر

پالرمو یک – جنوا صفر

آمپولی یک – کیه‌وو 3

ساسولو 2 – ناپولی یک

فروسینون یک – تورینو 2


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir