پیشنهاد نجومی منچستریونایتد به نیمار
روزنامه الموندو از تلاش شیاطین سرخ برای جذب ستاره برزیلی بارسلونا با رقم نجومی 190 میلیون یورو خبر داد.

نیمار(Neymar) تا سال 2018 با بارسلونا(Barcelona) قرارداد دارد و رقم فسخ قرارداد این ستاره برزیلی 190 میلیون یورو است. هر چند سران بارسلونا در حال مذاکره با این بازیکن برای تمدید قراردادش تا سال 2020 هستند اما روزنامه الموندو دیپورتیو اعلام کرد که منچستریونایتد(Manchester United) به دنبال نیمار است و حاضر است رقم فسخ قرارداد این بازیکن را پرداخت کند.

چند روز پیش هم روزنامه گاردین انگلیس اعلام کرد که فان خال(van Gaal) علاقه زیادی به نیمار دارد و خود این بازیکن برزیلی هم دوست دارد حضور در شیاطین سرخ را تجربه کند. به نوشته الموندو، یونایتد با پیشنهاد رقم نجومی 190 میلیون یورو می خواهد نیمار را به گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان تبدیل کند.

نیمار در فصل نخست حضور در بارسلونا نتوانست انتظارات را برآورده کند و عملکرد درخشانی نداشت اما در فصل دوم با مسی(Messi) و سوآرس(Luis Suárez) بازی‌های بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و زمینه را برای قهرمانی آبی-اناری ها در سه گانه فوتبال اروپا و اسپانیا فراهم کرد. او الان در بارسلونا به بازیکنی بسیار محبوب تبدیل شده است. بعید به نظر می رسد که آبی-اناری ها بعد از جدایی پدرو رودریگز(Pedro) با فروش نیمار موافقت کنند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir