پیروزی آرسنال مقابل نیوکاسل در لیگ برتر انگلیس
آرسنال موفق شد در دیداری خارج از خانه در لیگ برتر با یک گل به برتری برسد.

هفته چهارم لیگ برتر انگلیس با برگزاری یک دیدار آغاز شد که در آن آرسنال(Arsenal) در حالی که مسوت اوزیل(Mesut Özil) هافبک خود را به دلیل مصدومیت زانو در اختیار نداشت در ورزشگاه سنت جیمز پارک به مصاف نیوکاسل(Newcastle) رفت و در پایان با یک گل به برتری رسید.

در این دیدار توپچی های لندنی خوشحال بودند که حریف از دقیقه 16 در پی اخراج میتروویچ(Aleksandar Mitrović) 10 نفره به بازی پرداخت و مجبور شد دقایق زیادی از بازی را با یک بازیکن کمتر دنبال کند.

نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید تا سرنوشت این دیدار به نیمه دوم کشیده شود. در نیمه دوم شاگردان ونگر(Wenger) توانستند به گل برسند. حرکت خوب چمبرلین(Alex Oxlade-Chamberlain) و ضربه دقیق این بازیکن به کولوچینی(Fabricio Coloccini) برخورد کرد و وارد دروازه نیوکاسل شد تا این دیدار با برتری یک بر صفر آرسنال به پایان برسد و 3 امتیاز این دیدار به حساب شاگردان ونگر ریخته شود.

در ادامه این رقابت ها امروز چند دیدار برگزار می‌شود که در حساس ترین بازی‌ها چلسی(Chelsea) با کریستال پالاس(Crystal Palace) و منچسترسیتی(Manchester City) با واتفورد(Watford) دیدار خواهد کرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir