پیروزی منچستریونایتد با درخشش مارتیال
تیم‌ منچستریونایتد با درخشش مهاجم فرانسوی خود به پیروزی با ارزشی رسید.

هفته ششم لیگ برتر انگلیس با برگزاری سه دیدار به پایان رسید. در حساس‌ترین دیدار برگزار شده منچستریونایتد(Manchester United) در زمین ساوتهمپتون(Southampton) به میدان رفت و موفق شد در پایان با نتیجه سه بر دو حریفش را شکست دهد و به پیروزی با ارزشی دست یابد.

در این دیدار منچستری‌ها به برد نیاز مبرمی داشتند و بازی را هم هجومی شروع کردند تا اینکه برخلاف روند مسابقه ساوتهمپتون توانست به گل برسد. اشتباه خط دفاع منچستر با تیزهوشی گراتزیانو پله(Graziano Pellè) همراه بود تا این مهاجم ایتالیایی در دقیقه 13 دروازه منچستر را باز کند.

در ادامه شاگردان لوییس فان خال(Louis van Gaal) سراپا حمله شدند تا بتوانند گل خورده را جبران کنند. آنها در نهایت در دقیقه 34 مسابقه توانستند با ضربه آنتونیو مارتیال(Anthony Martial) به گل تساوی برسند تا نیمه نخست با این نتیجه به پایان برسد.

مارتیال که این فصل به نظر می‌رسد مهاجم نوک منچستریونایتد باشد در کنار وین رونی(Wayne Rooney) عملکرد خوبی از خود نشان داد و موفق شد در دقیقه 50 مسابقه گل دوم تیمش را به ثمر برساند. این پایان کار نبود و نوبت به خوان ماتا(Juan Mata) رسید تا در دقیقه 68 گل سوم شیاطین سرخ را نیز به ثمر برساند تا منچستر در آستانه پیروزی در این دیدار قرار گیرد.

البته در دقایق پایانی ساوتهمپتون میزبان یکی از گل‌های خورده را جبران کرد و این بار نیز پله توانست گلزنی کند تا این دیدار در نهایت با برتری سه بر دو منچستریونایتد به پایان برسد.

در دیگر دیدار، تاتنهام(Tottenham Hotspur) در خانه به دیدار کریستال پالاس(Crystal Palace) رفت و در نهایت موفق شد با یک گل صاحب برتری شود. سو هیونگ مین(Son Heung-min) کره ای در دقیقه 68 تک گل این دیدار را به ثمر رساند.

همچنین در آخرین دیدار برگزار شده لیورپول(Liverpool) در ورزشگاه آنفیلد برابر نورویچ(Norwich City) به میدان رفت و در ادامه نتایج ضعیف خود به تساوی یک بر یک رسید. هر چند قرمزپوشان آنفیلد موفق شدند در دقیقه 48 مسابقه توسط اینگز(Danny Ings) به گل اول برسند ولی مارتین(Russell Martin) مهاجم نورویچ وقتی یک ساعت از زمان بازی سپری شده بود گل تساوی را به ثمر رساند تا دو تیم امتیازها را تقسیم کرده باشند و یک نتیجه ضعیف دیگر در پرونده لیورپول ثبت شود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir