شکست سنگین منچسرسیتی در خانه تاتنهام
تیم فوتبال منچسترسیتی در خانه تاتنهام متحمل شکست سنگینی شد.

در آغاز هفته هفتم لیگ برتر فوتبال انگلیس تیم‌های تاتنهام(Tottenham) و منچسترسیتی(Manchester City) در ورزشگاه وایت‌هارت‌لین به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار تیم صدرنشین و پرمهره شهر منچستر با نتیجه 4 بر یک مغلوب میزبان خود شد.

در این دیدار که شاگردان پیگرینی(Pellegrini) از همان ابتدا توپ و میدان را در دست داشتند، کوین دی‌بروین(Kevin De Bruyne) در دقیقه 25 سیتی را پیش انداخت اما در دقایق پایانی نیمه نخست اریک دایر(Eric Dier) گل تساوی‌ بخش میزبان را به ثمر رساند.

در نیمه دوم ورق برگشت و تاتنهام توانست با استفاده از اشتباه چندباره کابایرو(Willy Caballero) و مدافعان سیتی، سه بار دیگر دروازه مهمانش را باز کند تا شکست سنگینی را به حریف قدرتمند خود تحمیل کرده باشد. البته گل نخست سیتی و گل‌های دوم و سوم تاتنهام در موقعیت مشکوک به آفساید به ثمر رسید.

توبی آلدرویرلد(Toby Alderweireld) (50)، هری کین(Harry Kane) (61) و اریک لاملا(Érik Lamela) (79) گل‌های تاتنهام در نیمه دوم را به ثمر رساندند. تاتنهام با این نتیجه 12 امتیازی شد و به رده پنجم رسید و منچسترسیتی هم با 15 امتیاز فعلا در صدر جدول باقی ماند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir