پیروزی میلان و رم در لیگ ایتالیا
نتایج ضعیف یوونتوس در لیگ ایتالیا با شکست برابر ساسولو ادامه داشت. این در حالی است که رم با یک برد دیگر موقعیت خود را در صدر جدول تحکیم کرد.

به نقل از سیمرغ، در ادامه رقابت های هفته دهم لیگ ایتالیا چند دیدار برگزار شد که در یکی از دیدارها یوونتوس(Juventus) که در این فصل افت عجیبی داشته است در خانه ساسولو(Sassuolo) با یک گل شکست خورد. شاگردان مکس آلگری(Massimiliano Allegri) که به امید کسب یک پیروزی دیگر پای به این دیدار گذاشتند، در همان نیمه اول از حریف عقب افتادند و تا پایان بازی هم نتوانستند این گل خورده را جبران کنند تا یک شکست دیگر در کارنامه شان ثبت شود.

در این دیدار یوونتوس که مدافع عنوان قهرمانی محسوب می شود و فصل قبل تا فینال لیگ قهرمانان نیز صعود کرد، تلاش زیادی کرد تا با گلزنی در این دیدار جای خود را در میانه های جدول حفظ کند در نهایت با یک گل برخلاف جریان مسابقه شکست خورد. سانسولاون(Nicola Sansone) در حالی تنها گل این دیدار را به ثمر رساند که یووه از دقیقه 39 در پی اخراج یکی از مدافعان خود به نام کیه لینی(Giorgio Chiellini) 10 نفره بازی کرد تا این بازیکن را برای هفته بعد در اختیار نداشته باشد.

در دیگر دیدار شاگردان رودی گارسیا(Rudi García) با ارائه یک نمایش درخشان میزبان راه راه پوش خود را به آسانی شکست دادند. رم(Roma) برای ادامه صدرنشینی در رقابت های سری آ به مصاف اودینزه(Udinese) رفت و با نتیجه 3 بر یک به برتری رسید. رم در همان 10 دقیقه نخست با دو گل پیانیچ(Miralem Pjanić) و مایکون(Maicon) توانست با دو گل از حریف خود پیش بیفتد و کار اودینزه را تمام کند. در نیمه دوم نیز روند متعادل دقایق پایانی 45 دقیقه نخست دنبال شد و هر دو تیم با علم به پیروزی شاگردان گارسیا شانس های نصفه و نیمه ای را برای گلزنی خلق کردند که نتیجه هم داد و ابتدا ژروینیو(Gervinho) پاس در عرض 'کانولاس' را با کنترل و ضربه زمینی خود به گوشه دروازه کارنزیس(Orestis Karnezis) فرستاد ولی در ادامه اودینزه یکی از گل های خورده را تلافی کرد تا این دیدار با نتیجه 3 بر یک به سود رم به پایان برسد.

میلان(A.C. Milan) نیز که امیدوار است حداقل سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند در خانه با تک گل لوکا آنتونلی(Luca Antonelli) موفق شد کیه وو(Chievo) را شکست دهد و به 3 امتیاز حساس این بازی برسد. سرانجام این بازی با نتیجه 1-0 به سود میلان خاتمه یافت تا این تیم با ثبت دومین برد متوالی، وضعیت خود در جدول را اندکی بهبود ببخشد. میلان حالا با 16 امتیاز در رده نهم قرار دارد.

ناپولی(Napoli) نیز در خانه با دو گل مرتنس(Dries Mertens) و هیگوآین(Gonzalo Higuaín) توانست پالرمو(Palermo) را شکست دهد. دیدار تورینو(Torino) و جنوا(Genoa) با تساوی 3 بر 3 به پایان رسید و فیورنتینا(Fiorentina) نیز با دو گل ورونا(Verona) را شکست داد تا همچنان در تعقیب رم باشد. در این دیدار 'مارکوئیوس' گل به خودی و کالینیچ(Nikola Kalinić) برای بنفش‌پوشان فلورانس گلزنی کردند.

در جدول تیم های رم و ناپولی همراه اینتر در رده های اول تا سوم قرار دارند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir