صعود دورتموند در جام حذفی آلمان
دورتموند با بردی پرگل به مرحله بعدی جام حذفی آلمان راه یافت و شالکه نیز با شکست برابر گلادباخ از این رقابت ها کنار رفت.

در ادامه رقابت های جام حذفی آلمان چند دیدار برگزار شد که در یکی از دیدارها بروسیا دورتموند(Borussia Dortmund) با پیروزی 7-1 مقابل پادربورن(Paderborn)، به مرحله بعدی رقابت های جام حذفی آلمان صعود کرد. شاگردان توماس توخل(Thomas Tuchel) در این دیدار ابتدا از حریف عقب افتادند اما در ادامه 7 بار دروازه پادربورن را باز کردند و به یک پیروزی پرگل دست پیدا کردند.

گل های این بازی را آدریان راموس(Adrián Ramos) 25، گونزالو کاسترو(Gonzalo Castro) 30 و 85، شینجی کاگاوا(Shinji Kagawa) 43، ایلکای گوندوگان(İlkay Gündoğan) 55، لوکاس پیچشک(Łukasz Piszczek) 87 و هنریک میخیتاریان(Henrikh Mkhitaryan) در دقیقه 89 برای دورتموند به ثمر رساندند. دورتموند به دور بعد صعود کرد و 'افنبرگ' پس از 3 برد طعم اولین شکست با پادربورن را چشید.

در دیگر دیدار لورکوزن(Bayer 04 Leverkusen) و ویکتوریا کلن(Viktoria Koln) به مصاف هم رفتند که در پایان لورکوزن موفق شد با 6 گل از سد میزبان خود عبور کند. همچنین وردربرمن(Werder Bremen) در خانه با یک گل از سد کلن(FC Köln) گذشت.

شالکه(Schalke 04) که این هفته در بوندسلیگا شکست خورده بود و نتوانست اختلاف خود را با دورتموند در رده دوم بوندسلیگا حفظ کند در خانه به دیدار گلادباخ(Borussia Mönchengladbach) رفت و در نهایت با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت. در آخرین دیدار هم فرایبورگ(Freiburg) در خانه با 3 گل برابر آوگسبورگ(Augsburg) شکست خورد تا پرونده دور دوم این رقابت ها نیز بسته شود.

شب گذشته نیز بایرن مونیخ(Bayern Munich) توانست با نتیجه 3 بر یک وولفسبورگ(Wolfsburg) را شکست دهد و این تیم را حذف کند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir