رقابت آرسنال و منچسترسیتی در صدر جدول
تیم‌های فوتبال منچسترسیتی و آرسنال با پیروزی برابر حریفان خود رقابتشان را در صدر جدول حفظ کردند.

هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس با برگزاری چند دیدار ادامه یافت که در یکی از دیدارها منچستریونایتد(Manchester United) که به تازگی از جام اتحادیه حذف شده است، در خانه کریستال‌پالاس(Crystal Palace) به میدان رفت و در نهایت با نتیجه صفر - صفر متوقف شد تا بازی‌های کم‌گل این تیم در هفته‌های اخیر ادامه داشته باشد. یونایتدها هفته قبل در دربی منچستر نیز برابر سیتی به تساوی بدون گل رضایت داده بودند.

در دیگر دیدار مهم، آرسنال(Arsenal) در خانه سوانزی(Swansea City) موفق شد به برد قاطعی دست یابد و با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد تا خودش را به عنوان مدعی جدی قهرمانی در این فصل نشان دهد. در این دیدار ژیرو(Olivier Giroud) مهاجم فرانسوی شروع‌کننده طوفان توپچی‌های لندن بود که توانست عملکرد خوبی داشته باشد و گل نخست تیمش را به ثمر برساند.

دقیقه 68 کوشینلی(Laurent Koscielny) مدافع پیش‌تاخته آرسنال گل دوم تیمش را نیز به ثمر رساند. این پایان کار نبود و کمپل(Joel Campbell) مهاجم کاستاریکایی آرسنال موفق شد گل سوم این تیم را نیز به ثمر برساند تا توپچی‌های شهر لندن پیش از دیدار حساس برابر آرسنال در لیگ قهرمانان روحیه بگیرند.

منچسترسیتی(Manchester City) نیز که تا دقیقه 90 برابر نوریچ(Norwich City) به تساوی یک بر یک رسیده بود با پنالتی یحیی توره(Yaya Touré) بازی را با پیروزی پشت سر گذاشت و سه امتیاز را کسب کرد. اوتامندی(Nicolás Otamendi) گل نخست سیتی را در نیمه نخست به ثمر رساند و کامرون(Cameron King) زننده تک گل قناری‌ها در این دیدار بود. البته نوریچ یکی از بازیکنان خود را نیز در نیمه دوم از دست داد که با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد.

لسترسیتی(Leicester City) شگفتی‌ساز این فصل نیز در خانه وست برومویچ(West Bromwich Albion) با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید. دیدار نیوکاسل(Newcastle United) و استوک(Stoke City) نیز گلی در بر نداشت و با تساوی بدون گل به پایان رسید.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir