فیورنتینا به صدر جدول لیگ ایتالیا صعود کرد
فیورنتینا با برتری پرگل برابر فروزینون به صدر جدول رقابت‌های لیگ ایتالیا صعود کرد و جای اینتر را گرفت.

هفته یازدهم رقابت‌های لیگ ایتالیا با برگزاری چند دیدار آغاز شد که در حساس‌ترین بازی فیورنتینا(Fiorentina) در خانه برابر تیم تازه صعود کرده فروزینون(Frosinone) قرار گرفت و موفق شد با نتیجه پرگل 4 بر یک به پیروزی برسد تا با تفاضل گل به صدر جدول رقابت‌های لیگ ایتالیا صعود کند.

در این دیدار که در شهر فلورانس برگزار شد رودریگس(Gonzalo Javier Rodríguez)، سوارس(Mario Suárez)، باباکار(Khouma Babacar) و ریبک(Ante Rebić) 4 بار برای فیورنتینا گلزنی کردند ولی در دقایق پایانی مسابقه یاران مهمان یکی از گل های خورده را توسط فرارا(Alessandro Frara) جبران کرد تا این دیدار در نهایت با نتیجه 4 بر یک به سود میزبان به پایان برسد و یاران سوسا(Sousa) به صدر جدول صعود کنند و جای اینتر(Inter Milan) را بگیرند. اینتر شب گذشته موفق شده بود با برتری یک بر صفر برابر رم(Roma) به صدر جدول راه پیدا کند.

در دیگر بازی‌های سری آ که برگزار شد ناپولی(Napoli) تیم چهارم جدول برابر جنوا(Genoa) به میدان رفت و با تساوی بدون گل متوقف شد تا فرصت رسیدن به صدر را از دست بدهد. همچنین بولونیا(Bologna) در خانه با نتیجه 3 بر صفر آتلانتا(Atalanta) را شکست داد و دو دیدار اودینزه(Udinese) و ساسولو(Sassuolo) و همچنین کارپی(Carpi) با ورونا(Verona) بازی‌هایشان با تساوی بدون گل به پایان رسید.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir