پیروزی با ارزش میلان در سری A
میلان با برتری با ارزش خارج از خانه برابر لاتزیو به رده پنجم لیگ ایتالیا صعود کرد.

در پایان هفته یازدهم لیگ ایتالیا یک دیدار در المپیکوی شهر رم برگزار شد که در آن لاتزیو(Lazio) در خانه به دیدار تیم آماده این روزهای میلان(Milan) رفت و در نهایت این دیدار با نتیجه 3 بر یک به سود شاگردان میهایلویچ(Mihajlović) به پایان رسید.

میلانی ها ملقب به 'روسونری' در این دیدار خارج از خانه در حالی به میدان رفتند که پیروزی در دیدارهای اخیر باعث شده بود این تیم از انتهای جدول جدا شده و به نیمه بالایی جدول برسد.

میلانی ها در این دیدار نمایش بسیار خوبی داشتند و توانستند با گل برتولاچی(Andrea Bertolacci) در دقیقه 25 از حریف خود پیش بیفتد تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر میلان به پایان برسد.

در نیمه دوم و در دقیقه 53 این فیلیپ مکسس(Philippe Mexès) مدافع فرانسوی پیش تاخته میلان بود که با ضربه سر و در موقعیتی مشکوک به آفساید توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند. در ادامه نوبت به کارلوس باکا(Carlos Bacca) رسید تا نامش را در فهرست گلزنان این دیدار ثبت کند و گل سوم تیمش را نیز به ثمر برساند. بازی مستقیم دو تیم باعث شد اواخر مسابقه بازی جذاب تر شود و میزبان یکی از گل های خورده را پاسخ دهد. در دقیقه 85 ریکاردو کیشنا(Ricardo Kishna) توانست گل اول تیمش را به ثمر برساند تا این دیدار با برتری 3 بر یک میلان به پایان برسد و این تیم به رده پنجم لیگ ایتالیا صعود کند.

سرمربی باشگاه میلان در حالی تیمش را در خانه لاتزیو هدایت کرد که فرزندش 'دوسان'، توپ جمع کن لاتزیو بود و در این دیدار از نزدیک در کنار پدرش به انجام وظیفه پرداخت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir