پیروزی پرگل وولفسبورگ در هفته سیزدهم بوندسلیگا
وولفسبورگ موفق شد در دیداری پرگل با 6 گل وردربرمن را درهم بکوبد.

هفته سیزدهم رقابت های بوندس لیگای آلمان با برگزاری چند دیدار ادامه یافت که در یکی از حساس ترین بازی‌ها وولفسبورگ(Wolfsburg) موفق شد با نتیجه 6 بر صفر حریفش وردربرمن(Werder Bremen) را از پیش رو بردارد و با پیروزی در این دیدار جایگاهش را در رده سوم جدول تثبیت کند. برای نایب قهرمان فصل گذشته بوندس لیگای آلمان 'گالوز' (گل به خودی – دقیقه 11)، مکس کروز(Max Kruse) (دقیقه 44) برای وولسفبورگ گلزنی کرد تا نیمه نخست با برتری سبزپوشان به پایان برسد.

در ادامه گرگ‌های فوتبال آلمان موفق شدند 4 بار گلزنی کنند. ویرینا(Vieirinha)، گیلابوچی(Josuha Guilavogui)، باس دوست(Bas Dost) و کروز برای وولفسبورگ گلزنی کردند تا این دیدار با برتری 6 بر صفر میزبان به پایان برسد.

در دیگر دیدار مهم بایرلورکوزن(Bayer 04 Leverkusen) که در لیگ قهرمانان حضور دارد موفق شد با نتیجه سه بر یک فرانکفورت(Eintracht Frankfurt) را از پیش رو بردارد و به بردی با ارزش برسد. خاویر هرناندز(Javier Hernández) مهاجم مکزیکی فصل قبل منچستریونایتد(Manchester United) در این دیدار درخشید و دیگر گل قرمزپوشان را هاکان اوغلو(Hakan Çalhanoğlu) ترکیه‌ای به ثمر رساند. در طرف مقابل مدجوویچ برای فرانکفورت گلزنی کرد. همچنین اشتوتگارت(Stuttgart) نیز در دیداری خانگی با 4 گل برابر آگزبورگ(Augsburg) شکست خورد تا در ادامه فصل ضعیف خود در رده شانزدهم قرار گیرد.

در جدول رده بندی شاگردان پپ گواردیولا(Pep Guardiola) با 34 امتیاز در صدر قرار دارند و دورتموند(Borussia Dortmund) که شب گذشته برابر هامبورگ(Hamburger) شکست خورد به همراه وولفسبورگ در رده دوم و سوم قرار گرفتند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir