ناپولی صدرنشین لیگ ایتالیا شد
فیورنتینا با توقف برابر امپولی فرصت رسیدن به صدر جدول لیگ ایتالیا را از دست داد تا این‌بار ناپولی در صدر قرار گیرد.

هفته سیزدهم لیگ ایتالیا با برگزاری چند دیدار پیگیری شد که در حساس‌ترین بازی فیورنتینا(Fiorentina) در خانه برابر امپولی(Empoli) به تساوی 2 بر 2 رسید. این نتیجه در حالی برای بنفش‌ها رقم خورد که این تیم در ابتدا با دو گل از حریف خود عقب بودند ولی در نهایت توانستند باخت را با تساوی عوض کنند تا دربی 'توسکانا'، پر گل و جذاب از آب درآید. نیکولا کالینیچ(Nikola Kalinić) هر دو گل میزبان را در این دیدار به ثمر رساند تا فیورنتینا نیز مانند ناپولی 28 امتیازی شود ولی به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول قرار گیرد.

در ادامه این رقابت‌ها لاتزیو(Lazio) پس از شکست در سه دیدار اخیرش در سری آ، سرانجام موفق شد یک امتیاز در مقابل پالرمو(Città di Palermo) کسب نماید، اما همچنان بحران در عملکرد این تیم دیده می‌شود. در این دیدار ابتدا ادواردو گولدانیگا(Edoardo Goldaniga) در دقیقه 21 پالرمو را پیش انداخت. آنتونیو کاندروا(Antonio Candreva) در دقیقه 69 از روی نقطه پنالتی حساب کار را به تساوی کشاند، تا دو تیم یک امتیاز از این دیدار کسب نمایند.

تورینو(Torino) نیز در این هفته موفق شد در خانه آتالانتا(Atalanta) به بردی با ارزش دست پیدا کند و با یک گل به برتری برسد. اودینزه(Udinese Calcio) نیز با یک گل در زمین سامپدوریا(Sampdoria) به برد رسید.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir