صعود منچسترسیتی به نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس
منچسترسیتی با برتری 4 بر یک برابر هال سیتی به مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس راه یافت.

در ادامه رقابت های جام اتحادیه انگلیس منچسترسیتی(Manchester City) که این فصل با خوش شانسی در جام اتحادیه اغلب به عنوان میزبان به میدان رفته است موفق شد با برتری 4 بر یک برابر هال سیتی(Hull City) به جمع 4 تیم پایانی راه یابد. در این دیدار داوید سیلوا(David Silva) که به تازگی از بند مصدومیت رها شده به میدان رفت تا پس از مدت ها حضور در ترکیب اصلی را تجربه کرده باشد.

در این دیدار ولفرد بونی(Wilfried Bony) گلزن ساحل عاجی در نیمه نخست سیتی را پیش انداخت تا نیمه نخست با همین یک گل و برتری شکننده سیتی به پایان برسد. در نیمه دوم نیز بازی با برتری یک بر صفر منچسترسیتی رو به اتمام بود که در دقایق پایانی سیتی موفق شد 3 بار دیگر گلزنی کند. کلیچی ایاناچو(Kelechi Iheanacho) جوان در ادامه و در دقیقه 80 گل دوم را به ثمر رساند و درخشش کوین دی بروین(Kevin De Bruyne) در ادامه با زدن دو گل دیگر باعث شد تا تیمش برتری را به چهار گل برساند. البته در دقایق پایانی بازیکنان هال سیتی یکی از گل‌های خورده را جواب دادند تا این دیدار با برتری 4 بر یک منچسترسیتی به پایان برسد.

در دیگر دیدار میدلزبورو(Middlesbrough) که در مرحله قبل توانسته بود منچستریونایتد(Manchester United) را حذف کند به دیدار اورتون(Everton) رفت و در نهایت با دو گل شکست خورد تا از جام اتحادیه حذف شود. جرارد دلوفو(Gerard Deulofeu) و روملو لوکاکو(Romelu Lukaku) گلزنان 'تافی ها' در این دیدار بودند.

استوک سیتی(Stoke City) نیز که موفق شده بود در مرحله قبل چلسی(Chelsea) را در پنالتی حذف کند به دیدار شفیلدونزدی(Sheffield Wednesday) رفت که توانسته بود آرسنال(Arsenal) را حذف کند. جدال دو غول کش فوتبال انگلیس را استوک سیتی توانست با برد به پایان برساند. ابراهیم آفلای(Ibrahim Afellay) و فیل باردزلی(Phil Bardsley) گلزنان استوک در این دیدار بودند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir