والنسیا ترمز بارسلونا را کشید
والنسیا در اولین دیدار با سرمربی جدید خود توانست بارسلونا را با تساوی یک بر یک متوقف کند.

رقابت های فوتبال لالیگای اسپانیا با برگزاری چند دیدار ادامه یافت که در یکی از دیدارهای برگزار شده که اتفاقا حساس ترین دیدار این هفته نیز بود بارسلونا(Barcelona) بعد از چند برد پیاپی پرگل از جمله برتری برابر رئال مادرید(Real Madrid) و رم(Roma) به دیدار والنسیا(Valencia) رفت که به تازگی گری نویل(Gary Neville) را به عنوان سرمربی خود انتخاب کرده بود. البته نویل در این دیدار روی نیمکت تیمش ننشست و از روی سکوها نظاره گر بازی تیمش بود.

در این دیدار لوئیس سوارس(Luis Suárez) موفق شد ابتدا بارسلونا را در دقیقه 59 مسابقه پیش بیندازد. پاس بلند مسی(Lionel Messi)، سوارس را در موقعیت گل قرار داد تا این بازیکن با هوشیاری دروازه والنسیا را باز کند.

در ادامه سانتی مینا(Santi Mina) در دقیقه 84 گل تساوی را به ثمر رساند تا این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان برسد. بعد از این گل فشار بارسا افزایش یافت اما آنها فرصت چندانی نداشتند و در نهایت بازی با تساوی 1-1 خاتمه یافت تا بارسا با از دست دادن دو امتیاز خارج از خانه، با 34 امتیاز صدرنشین بماند.

در دیگر دیدار اتلتیکو مادرید(Atlético Madrid) با گل های گودین(Diego Godín) و گریژمان(Antoine Griezmann) موفق شد گرانادا(Granada) را شکست دهد تا اختلافش را با بارسلونا صدرنشین کاهش دهد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir