پیروزی پرگل اینتر برابر اودینزه در سری A
اینتر موفق شد در هفته شانزدهم لیگ ایتالیا با 4 گل اودینزه را درهم بکوبد.

در آغاز هفته شانزدهم لیگ ایتالیا 3 دیدار برگزار شد که در مهمترین بازی اینتر(Inter Milan) در فریولی به مصاف اودینزه(Udinese) رفت و با 4 گل به برتری رسید. اینتر خیلی زود سوار بر بازی شد و در دقیقه 23 هوشیاری مائورو ایکاردی(Mauro Icardi) و فرصت طلبی او باعث شد تا شاگردان مانچینی(Roberto Mancini) با یک گل از حریف خود پیش بیفتند.

در ادامه نوبت به یووتیچ(Stevan Jovetić) رسید که بازهم از اشتباه مدافعان اودینزه نهایت استفاده را بکند و گل دوم را به ثمر برساند. در ادامه نیمه نخست اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد و بازی با پیروزی 2-0 نراتزوری به پایان رسید.

در نیمه دوم، اینتر چشم به ضدحملات دوخته بود و اودینزه بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت که البته استفاده چندانی هم از این برتری نمی بردند. اشتباهات عجیب مدافعان اودینزه تمامی نداشت و این بار ایکاردی موفق شد به زیبایی گلزنی کند تا اینتر با 3 گل از حریف خود پیش بیفتد. این پایان کار نبود و 'نزاتزوری' در دقیقه 87 تیر خلاص را شلیک کرد. حرکت در عرض بروزوویچ(Marcelo Brozović) صربستانی از سمت چپ و شوت قوس دار و تماشایی او به کنج دروازه راه یافت. در لحظات باقی مانده هم دیگر سرنوشت مسابقه مشخص شده بود و بازی با همین نتیجه پایان یافت تا صدرنشینی اینتر تداوم یابد تا منتقدانی که از کم گل بودن بازی های اینتر گله می کردند فعلا سکوت اختیار کنند.

در دیگر دیدار پالرمو(Palermo) 4 بر یک فروزینونه(Frosinone) را شکست داد و جنوا(Genoa) در خانه با یک گل برابر بولونیا(Bologna) شکست خورد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir