رم و فیورنتینا از جام حذفی ایتالیا حذف شدند
تیم‌های رم و فیورنتینا از جام حذفی ایتالیا حذف شدند تا دو شگفتی در کوپا ایتالیا اتفاق بیفتد.

رقابت‌های جام حذفی ایتالیا با حذف تیم های رم(A.S. Roma) و فیورنتینا(Fiorentina) ادامه یافت تا شگفتی در این رقابت‌ها کامل شود. کوپا ایتالیا با برگزاری دو دیدار ادامه یافت که در حساس‌ترین بازی رم یکی از مدعیان قهرمانی به مصاف لااسپزیا(Spezia) رفت که در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل در وقت‌های قانونی به ضربات پنالتی کشیده شد ولی در کمال تعجب 'جالوروسی‌' در ضربات پنالتی از این تیم دسته‌ دومی شکست خورد و حذف شد.

رم که این فصل در بین تیم‌های مدعی در لیگ ایتالیاست و در لیگ قهرمانان نیز باید در مرحله یک هشتم نهایی برابر رئال مادرید(Real Madrid) به میدان برود، در این دیدار با تمام قوا به میدان رفت ولی بازی خوب بازیکنان حریف نزدیک بود در همان نیمه نخست باعث شود تا دروازه رمی‌ها باز شود که واکنش‌های مورگان دیسانتیس(Morgan De Sanctis) در این نیمه مانع از فروپاشی دروازه رم شد.

در نیمه دوم بازیکنان رم کمی بازی‌ را در دست گرفتند که در جدی‌ترین حمله مایکون(Maicon) می‌رفت تا با ضربه سر دروازه حریف را باز کند که درخشش بازیکنان حریف این اجازه را نداد. دو تیم در دو وقت 15 دقیقه نخست و 15 دقیقه دوم نیز بازی کم رمقی را از خود نشان دادند تا بازی در نهایت به ضربات پنالتی کشیده شود که ادین ژکو(Edin Džeko) و پیانیچ(Miralem Pjanić) دو بازیکن بوسنیایی رم پنالتی‌هایشان را از دست دادند تا رم مقابل لااسپیزیا شکست بخورد و از این رقابت‌ها حذف شود.

یک شگفتی دیگر نیز در دیدار فیورنتینا و کارپی(Carpi) رقم خورد. در این دیدار جنجالی که دو بازیکن اخراجی و 10 بازیکن اخطاری داشت کارپی موفق شد با گل دقیقه 75 آنتونیو دیگائودو(Antonio Di Gaudio)، فیورنتینا را در خانه‌اش از جام حذفی کنار بزند تا تیم نوزدهم جدول سری آ یکی از تیم‌های حاضر در مرحله بعد باشد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir