پیروزی بایرن مونیخ در هفته پایانی نیم فصل بوندسلیگا
رقابت‌های نیم‌فصل بوندس‌لیگا با برگزاری چند دیدار، هفته پایانی خود را سپری کرد که در حساس‌ترین بازی بایرن مونیخ توانست هانوفر را شکست دهد.

هفته هفدهم رقابت‌های بوندسلیگا با برگزاری دیدارهای کم‌گل به پایان رسید. شکست بورسیا دورتموند(Borussia Dortmund) و پیروزی بایرن مونیخ(Bayern Munich) به این معنا بود که بایرنی‌ها اختلافشان را با تیم دوم جدول بیشتر کردند و توانستند با 8 امتیاز اختلاف نسبت به دورتموند، مقتدرانه جایگاه نخست را در اختیار بگیرند.

بایرن مونیخ در آخرین دیدار نیم‌فصل و قبل از تعطیلات زمستانی موفق شد با تک گل توماس مولر(Thomas Müller) از روی نقطه پنالتی در دقیقه 40 به پیروزی برسد تا برد خفیفی را کسب کند. بایرنی‌ها که با تمام قوا به شمال آلمان سفر کرده بودند شانس آوردند که در این دیدار پیروز شدند. هانوفر(Hannover 96) بازی خیلی خوبی ارائه داد و در همان ابتدای مسابقه روی اشتباه آلونسو(Xabi Alonso) دیرک دروازه صدرنشین بوندس لیگا را به لرزه درآورد. البته این ضربه دیرک را در دقیقه 30 لواندوفسکی(Robert Lewandowski) جواب داد ولی در نهایت خطای هند مدافعان هانوفر در دقیقه 39 باعث شد تا توماس مولر که اخیراً قراردادش با بایرن را تمدید کرده است، گلزنی کند و در نهایت بایرن با همین گل پیروز مسابقه شود.

در دیگر دیدار حساس دورتموند تیم دوم جدول با نتیجه دو بر یک در زمین کلن(FC Köln) شکست خورد تا فاصله این تیم با بایرن مونیخ در صدر جدول به عدد 8 برسد. دورتموندی‌ها ابتدا با گل 'سوکراتیس' مهاجم یونانی خودشان در دقیقه 18 پیش افتادند ولی در ادامه بدشانسی دورتموندی‌ها در 8 دقیقه پایانی باعث شد که کلن دو بار دروازه تیم زردپوش را باز کند. زولر(Simon Zoller) در دقیقه 83 و مودسته(Anthony Modeste) در دقیقه 90 برای کلن گلزنی کردند تا با شکست تلخ دورتموند آه از نهاد هواداران این تیم بلند شود.

در دیگر دیدارها این نتایج به دست آمد:

فرانکفورت 2 - وردربرمن 1

هامبورگ صفر - آگزبورگ 1

اینگول اشتاد صفر - بایرلورکوزن 1


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir