پیروزی هرتابرلین در پایان نیم فصل بوندس‌لیگا
نیم فصل نخست بوندس لیگا با برگزاری دو دیدار به پایان رسید و وارد تعطیلات زمستانی خود شد.

هفته هفدهم و پایانی نیم فصل نخست بوندس لیگا با برگزاری دو دیدار به پایان رسید تا پرونده این رقابت‌ها در نیم فصل نخست بسته شود. در اولین دیدار تیم پایتخت نشین هرتابرلین(Hertha BSC) برابر حریف خود ماینتس(Mainz 05) با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید تا فصل را با نتیجه‌ای خوب از نیمه راه به پایان برساند. سالامون کالو(Salomon Kalou) و داریدا(Vladimír Darida) گل‌های هرتابرلین میزبان را در این دیدار به ثمر رساندند.

در دیگر دیدار مونشن گلادباخ(Borussia Mönchengladbach) در خانه به دیدار دارمشتات(Darmstadt 98) رفت و موفق شد با برتری 3 بر 2 برابر این تیم به رده چهارم جدول رده‌بندی صعود کند تا پایین‌تر از تیم‌های بایرن مونیخ(Bayern Munich)، دورتموند(Borussia Dortmund) و هرتابرلین قرار گیرد.

در جدول رده‌بندی بوندس لیگا در پایان نیم فصل نخست شاگردان پپ گواردیولا(Pep Guardiola) با کسب 46 امتیاز در صدر قرار گرفتند و به عنوان قهرمان نیم فصل معرفی شدند. دورتموند تیم دوم جدول با 38 امتیاز در رده دوم قرار گرفته و هرتابرلین نیز با 32 امتیاز سوم است. نیم فصل جدید بوندس لیگا یعنی هفته هجدهم این رقابت‌ها روز دوم بهمن‌ماه شروع خواهد شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir