پیروزی بارسلونا در آخرین بازی سال 2015
تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا موفق شد با 4 گل رئال بتیس را شکست دهد و بار دیگر به صدر جدول بازگردد.

در ادامه هفته هفدهم لالیگا چند دیدار برگزار شد که در مهمترین بازی، دو تیم بارسلونا(Barcelona) و رئال بتیس(Real Betis) در استادیوم نیوکمپ به مصاف یکدیگر رفتند، که در پایان میزبان موفق شد با نتیجه 4 بر صفر از سد بتیس عبور کند.

در این دیدار که آخرین بازی دو تیم در سال 2015 میلادی بود، مثلث هجومی بارسلونا موفق شدند با این چهار گل تعداد گل‌های خود در سال 2015 را به عدد 180 برساند و رکورد 'بی بی سی' را بشکند.

در ابتدا نیمار(Neymar) می توانست از روی نقطه پنالتی گلزنی کند که ضربه او با برخورد به وسترمن(Heiko Westermann) راهی بیرون شد. دقیقه 32 همکاری دیدنی مسی(Lionel Messi) و نیمار باعث شد تا مسی دروازه بدون دروازه بان حریف را به راحتی روی حرکت زیبای نیمار باز کند.

در آغاز نیمه دوم سوارس(Luis Suárez) هم توانست نام خودش را در فهرست گلزنان بازی ثبت کند و در ادامه همکاری سوارس و نیمار و رسیدن توپ به آدریانو(Adriano) موجب شد، تا این مدافع توپ را به داخل محوطه جریمه بفرستد تا مهاجم اروگوئه‌ای دومین گل خود را به ثمر برساند و این دیدار با برتری 4 بر صفر به پایان برسد.

در دیگر دیدار اتلتیکو مادرید(Atlético Madrid) با دو گل رایووایکانو(Rayo Vallecano) را شکست داد تا همچنان در کورس قهرمانی باقی بماند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir