پیروزی بارسلونا با هت تریک مسی
لیونل مسی با هت تریک خود به بارسلونا کمک کرد تا اولین برد خود را در سال 2016 در لیگ اسپانیا کسب کند.

هفته نوزدهم رقابت‌های لالیگای اسپانیا عصر شنبه با برگزاری یک دیدار آغاز شد که در آن بارسلونا(Barcelona) در ورزشگاه نیوکمپ به دیدار گرانادا(Granada) تیم هفدهم جدول رفت و در یک دیدار آسان و یک طرفه با 4 گل به برتری رسید.

لیونل مسی(Lionel Messi) که دوشنبه باید در زوریخ سوییس با رونالدو(Cristiano Ronaldo) و نیمار(Neymar) بر سر کسب عنوان مرد سال فوتبال جهان رقابت کند خیلی زود درخشش خود را آغاز کرد و در دقیقه 8 موفق شد گل نخست تیمش را به ثمر برساند تا بارسلونا یک بر صفر از حریف خود پیش بیفتد. آبی اناری‌ها که عطش زیادی داشتند با پیروزی در این دیدار صدر جدول را از اتلتیکو مادرید(Atlético Madrid) پس بگیرند و دقیقه 14 مسابقه گل دوم را نیز به ثمر رساندند و این بار هم لیونل مسی بود که توانست گلزنی کند تا بارسلونا دو بر صفر پیش بیفتد و البته نیمه نخست نیز با همین نتیجه به پایان رسید تا خیال بارسلونا بابت برد خیلی زود راحت شده باشد.

شاگردان انریکه(Luis Enrique) که یک بازی نسبت به اتلتیکو مادرید و رئال مادرید(Real Madrid) در لالیگا کمتر دارند بازی خوب خودشان را در نیمه دوم ادامه دادند و این بار نیز لیونل مسی مرد شماره یک این دیدار موفق شد در دقیقه 58 هت تریک کند و گل سوم خود را وارد دروازه گرانادا کند تا ستاره آرژانتینی با روحیه خوب به مراسم گالا برود. پایان بخش جشنواره گل بارسلونا را نیمار رقم زد که موفق شد دقیقه 83 مسابقه گل چهارم بارسلونا را به ثمر برساند تا این دیدار در نهایت با برتری 4 بر صفر بارسلونا به پایان برسد. از نکات جالب این دیدار تبریک هواداران بارسلونا به مسی برای کسب پنجمین توپ طلای خود پیش از این مراسم بود که جو خاصی را در ورزشگاه نیوکمپ ایجاد کرده بود.

با این پیروزی بارسلونا از 18 بازی خود 42 امتیازی شد و مجددا به صدر جدول صعود کرد. گرانادا هم با 17 امتیاز در رده هفدهم قرار گرفت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir