صعود چلسی به مرحله بعد جام حذفی انگلیس
آبی‌های لندن موفق شدند با برتری 2 بر صفر برابر اسکانتورپ راهی مرحله بعد جام حذفی انگلیس شوند.

رقابت‌های جام حذفی انگلیس با برگزاری دو دیدار ادامه یافت که در حساس‌ترین بازی چلسی(Chelsea) در خانه به مصاف اسکانتورپ(Scunthorpe) رفت و در نهایت موفق شد با دو گل صاحب برتری شود.

شاگردان گاس هیدینک(Guus Hiddink) که بدون هازارد(Eden Hazard)، فالکائو(Radamel Falcao) و رمی(Loïc Rémy) مصدوم و غیبت بازیکنانی چون کورتوآ(Thibaut Courtois) و جان تری(John Terry) گام به مسابقه گذاشته بودند دقیقه 13 موفق شدند روی هوشیاری دیگو کاستا(Diego Costa) از پاس برانیسلاو ایوانوویچ(Branislav Ivanović) دروازه حریف خود را باز کنند. پاس مورب این بازیکن با گذشت از چند مدافع اسکانتورپ به کاستا رسید تا او نیز بدون معطلی دروازه تیم زردپوش را باز کند.

در ادامه نیمه نخست، بازیکنان چلسی چند موقعیت گل خوب را از دست دادند که مهم‌ترین آن را اسکار(Oscar) هافبک برزیلی از دست داد و یک موقعیت تک به تک را به گل تبدیل نکرد تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر چلسی به پایان برسد.

در نیمه دوم نیز چلسی تیم برتر میدان بود و موفق شد در دقیقه 69 توسط روبن لوفتوس‌چیک(Ruben Loftus-Cheek) به گل برسد. پدیده 19 ساله که محصول آکادمی چلسی است موفق شد اولین گل خود را با پیراهن آبی‌های لندن به ثمر برساند. در ادامه مسابقه هیدینک، کاستا را از بازی بیرون برد تا برتراند ترائوره(Bertrand Traoré) دیگر بازیکن جوان چلسی را به زمین مسابقه فرستاد. این دیدار با برتری 2 بر صفر شاگردان هیدینک به پایان رسید تا چلسی برای سومین بازی پیاپی دروازه خود را بسته نگه داشته باشد.

پیش از این بازی سوانسی(Swansea City) برابر آکسفورد یونایتد(Oxford) با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد تا یکی دیگر از حذف‌شده‌های بزرگ دور چهارم حذفی انگلیس لقب گیرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir