فرار لیورپول از شکست برابر آرسنال
لیورپول در حساس‌ترین دیدار هفته بیست‌ و یکم لیگ برتر برابر آرسنال با نتیجه 3 بر 3 متوقف شد.

هفته بیست‌ و یکم لیگ برتر انگلیس با برگزاری چند دیدار ادامه یافت که در حساس‌ترین بازی لیورپول(Liverpool) در خانه به دیدار آرسنال(Arsenal) رفت که این دیدار با تساوی 3 بر 3 به پایان رسید. لیورپول ابتدا توانست با گل روبرتو فیرمینوی(Roberto Firmino) برزیلی پیش بیفتد ولی آرون رمزی(Aaron Ramsey) بازی را به تساوی کشاند.

در همان نیمه نخست فیرمینو بار دیگر در نقش گلزن ظاهر شد و گل دوم تیمش را به ثمر رساند ولی بار دیگر آرسنال به بازی برگشت و این بار روی ضربه سر اولیویه ژیرو(Olivier Giroud) از کرنر ارسالی رمزی توانست بازی را به تساوی بکشاند.

آرسنال که این فصل نتایج خوبی در لیگ برتر کسب کرده است، در ادامه موفق شد به گل سوم برسد و این بار نیز ژیرو برای مهمان گلزنی کرد تا لیورپول در آستانه شکست قرار گیرد. در دقیقه 90 این جو آلن(Joe Allen) بود که توانست گل سوم را به ثمر برساند تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند.

در دیگر دیدارهای مهم دیدار منچسترسیتی(Manchester City) و اورتون(Everton) با تساوی بدون گل به پایان رسید. چلسی(Chelsea) در خانه برابر وست‌بروم‌ویچ(West Bromwich Albion) به تساوی 2 بر 2 رسید که در این بازی آسپلی‌کوئتا(César Azpilicueta) و مدافع حریف برای میزبان گلزنی کردند.

لسترسیتی(Leicester City) نیز برابر تاتنهام(Tottenham) به میدان رفت و با گلزنی روبرت هوث(Robert Huth) توانست هر 3 امتیاز این دیدار را کسب کند تا شاگردان رانیری(Claudio Ranieri) یک نتیجه خوب دیگر را در فصل درخشان خود کسب کرده باشند.

در جدول لسترسیتی با 43 امتیاز در صدر قرار دارد و آرسنال با 41 امتیاز در رده دوم و منچسترسیتی با 40 امتیاز سوم هستند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir