لسترسیتی دست‌بردار صدر جدول نیست
تیم فوتبال لسترسیتی در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر انگلیس در زمین استون ویلای قعرنشین به تساوی یک بر یک رضایت داد.

دو تیم لسترسیتی(Leicester City) و استون ویلا(Aston Villa) آخرین دیدار شنبه شب لیگ برتر را در ورزشگاه ویلاپارک برگزار کردند که این دیدار برنده‌ای نداشت و با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا شاگردان رانیری(Claudio Ranieri) که هفته قبل تاتنهام(Tottenham Hotspur) را شکست داده بودند، با توقف در این دیدار به صدر جدول لیگ برتر راه یابند، ولی در صورتی که آرسنال(Arsenal) از سد استوک سیتی(Stoke City) بگذرد باید صدر جدول را از دست بدهند.

در این دیدار ابتدا شینجی اوکازاکی(Shinji Okazaki) مهاجم تیم ملی ژاپن بار دیگر ارزش‌های خودش را نشان داد و تیمش را پیش انداخت. بلافاصله داور برای لسترسیتی مهمان یک پنالتی هم گرفت که ریاض محرز(Riyad Mahrez) یکی از بهترین‌های این فصل لسترسیتی قدر این فرصت را ندانست و پنالتی را از دست داد.

در نیمه دوم رودی گستد(Rudy Gestede) موفق شد گل خورده را جبران کند تا استون ویلای متحول شده که هفته قبل بعد از 130 روز در لیگ برتر به برد رسیده بود، در این دیدار تیم صدرنشین را متوقف کند.

به این ترتیب لسترسیتی که به گرگ‌های انگلیس معروف هستند، با یک امتیازی که از این دیدار به حساب خود واریز کردند به صدر جدول راه یافتند ولی باید منتظر بازی آرسنال رقیب جدی خود باشند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir