چهارمین شکست لیورپول مقابل منچستریونایتد
منچستریونایتد توانست با تک گل وین رونی لیورپول را شکست دهد تا همچون بازی رفت سه امتیاز حساس دربی فوتبال انگلیس را کسب کند.

دو تیم لیورپول(Liverpool) و منچستریونایتد(Manchester United) در حساس‌ترین دیدار هفته 22 لیگ برتر در ورزشگاه آنفیلد و در حضور 43 هزار و 865 نفر به مصاف هم رفتند. قضاوت این دیدار حساس به عهده 'مارک کلاتنبرگ' بود.

بازی با برتری لیورپولی‌ها شروع شد و در دقیقه 10 شوت فیرمینو(Roberto Firmino) به دیرک دروازه منچستریونایتد اصابت کرد. در این صحنه خروج اشتباه دخیا(David de Gea) نزدیک بود کار دست منچستری‌ها بدهد.

در ادامه بازهم بازیکنان لیورپول صاحب چند موقعیت شدند که جدی‌ترین آن را هندرسون(Jordan Henderson) از دست داد که ضربه او با اختلاف ناچیزی از کنار دروازه به بیرون رفت. در این نیمه منچستریونایتد مانند بازی‌های قبل خوب ظاهر نشد و حتی یک شوت هم به چارچوب دروازه نداشت. در این نیمه درگیری لوکاس(Lucas Leiva) و فلینی(Marouane Fellaini) نزدیک بود داور را مجاب به دادن کارت زرد و یا حتی قرمز به بازیکنان دو تیم کند که در نهایت این درگیری فیصله یافت.

در نیمه دوم نیز این لیورپول بود که بازی بهتری به نمایش گذاشت و یک بار توسط امره چان(Emre Can) نزدیک بود به گل برسد که شوت سهمگین این بازیکن را دخیا برگشت داد. البته مارسیال(Anthony Martial) هم یک بار از زاویه بسته نزدیک بود دروازه لیورپول را باز کند.

در نهایت قفل دروازه‌ها را وین رونی(Wayne Rooney) در دقیقه 78 شکست. سانتر ماتا(Juan Mata) با ضربه سر خوب فلینی همراه شد که این توپ به تیر دروازه برخورد کرد اما در برگشت وین رونی با شوتی سرضرب دروازه مینیوله(Simon Mignolet) را باز کرد تا رونی در شهری که خود در آن به دنیا آمده منفورتر از قبل شود.

منچستریونایتد که فصل قبل هم توانست لیورپول را در هر دو دیدار رفت و برگشت شکست دهد، امسال نیز با هدایت فان خال(Louis van Gaal) توانست به این مهم دست یابد و در هر دو دیدار رفت و برگشت لیورپول را با شکست بدرقه کند تا یورگن کلوپ(Jürgen Klopp) نتایج سینوسی خود را با لیورپول ادامه دهد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir