صعود لیورپول به فینال جام اتحادیه
لیورپول با برتری برابر استوک سیتی در ضربات پنالتی راهی دیدار نهایی جام اتحادیه شد.

در اولین دیدار از دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی جام اتحادیه انگلیس دو تیم لیورپول(Liverpool) و استوک سیتی(Stoke City) برابر هم به میدان رفتند. قرمزپوشان که می‌خواستند با کلوپ(Jürgen Klopp) به اولین فینال خود راه یابند و در ومبلی حضور داشته باشند، برای خلق موقعیت گل در این دیدار از خود تلاش زیادی نشان دادند.

بازی دو تیم در 90 دقیقه با برتری یک بر صفر استوک سیتی به پایان رسید. مارک آرناتویچ(Marko Arnautović) روی حرکتی مشکوک به آفساید توانست دروازه لیورپول را باز کند تا دو تیم در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به تساوی یک بر یک برسند و بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در وقت‌های اضافه نیمه نخست اتفاق خاصی رخ نداد و استوک توانست برتری خود را حفظ کند. در وقت‌های اضافه نیمه دوم بازی دو تیم متعادل‌تر از نیمه نخست دنبال شد و خستگی باعث شده بود بازیکنان کیفیت خود را نتوانند نشان دهند تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضربات پنالتی، لیورپول موفق شد با نتیجه 6 بر 5 به برتری برسد و راهی دیدار نهایی شود.

در دیگر دیدار این مرحله، منچسترسیتی(Manchester City) باید برابر اورتون(Everton) به میدان برود تا تکلیف فینالیست‌های جام اتحادیه مشخص شود که در ومبلی دیدار نهایی آن برگزار می‌شود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir