اخراج توتی از رم
فرانچسکو توتی اسطوره فوتبال رم و ایتالیا از این تیم اخراج شد.

فرانچسکو توتی(Francesco Totti) که یکی از موفق ترین و برترین بازیکنان دو دهه اخیر فوتبال ایتالیا است از ابتدای دوران فوتبال خود در رم(Roma) ایتالیا بازی کرده است و با وجود داشتن پیشنهادهای مختلف هیچوقت این تیم ایتالیایی را ترک نکرد.

فرانچسکو توتی در باشگاه رم نماد وفاداری در فوتبال به شمار می‌رود اما به نظر می رسد در شرایط روحی خوبی به سر نمی برد و حتی این احتمال وجود دارد که راهی تیم دیگری شود. توتی در دوران رودی گارسیا(Rudi García) شرایط خوبی داشت و این مربی فرانسوی در بیشتر بازی ها از این بازیکن استفاده می کرد اما در دوران حضور لوچیانو اسپالتی(Luciano Spalletti) شرایط برای توتی متفاوت شده است. این بازیکن به یک نیمکت نشین صرف تبدیل و همین باعث خشم او شده است.

آنطور که رسانه‌های ایتالیایی اعلام کردند این بازیکن اسطوره‌ای توسط اسپالتی سرمربی رم اخراج محترمانه‌ای از این تیم داشته و فعلا حق تمرین کردن با رم را هم ندارد. این خبر را اسپالتی به توتی داده و اعلام کرده به او برای دیدارهای بعدی تیمش نیازی ندارد و بهتر است این بازیکن اردوی رم را ترک کند و به خانه اش برود.

هنوز دلیل این کار اسپالتی مشخص نیست و به نظر می‌رسد این تصمیم غیرفوتبالی بوده و به دلیل انضباطی گرفته شده است. هر چند این بازیکن عنوان کرده که کاملا آماده است و در بهترین فرم خود قرار دارد، در بازی برابر رئال مادرید(Real Madrid) تنها دقایق پایانی مسابقه به زمین مسابقه آمد.

البته رئیس باشگاه رم ایتالیا قرار است به زودی کنفرانس خبری داشته باشد و پست مدیریت جدیدی به این بازیکن بدهد تا توتی به زودی در پست مدیریتی جدید در این تیم انجام وظیفه کند. توتی پیش از این عنوان کرده بود از رفتار سرمربی رم با خود ناراحت است و دوست دارد وضعیت برای او هر چه زودتر تغییر کند.

رم با هدایت اسپالتی در لیگ ایتالیا 4 بار به میدان رفته و چهار پیروزی به دست آورده اما در دیدار برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا بازنده بازی شد و شانس بسیار کمی برای صعود به دور بعد دارد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir