پیروزی رم و میلان در هفته بیست و هفتم سری A
با برگزاری دو دیدار هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ ایتالیا آغاز شد که در اولین دیدار رم موفق شد در خانه امپولی به برد خارج از خانه دست یابد که ششمین برد پیاپی این تیم در لیگ بود.

هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ ایتالیا با برگزاری دو دیدار آغاز شد که در اولین دیدار رم(A.S. Roma) در خانه امپولی(Empoli) به دیدار این تیم رفت و موفق شد با ارئه یک بازی خوب و برتر با نتیجه 3 بر یک به برتری برسد تا موقتا به رده سوم جدول رده بندی صعود کند ولی در صورتی که فیورنتینا() بتواند حریفش را در این هفته شکست دهد بار دیگر رم به رده چهارم بازمی‌گردد.

در این دیدار رمی ها خیلی زود با ضربه استفان الشعراوی(Stephan El Shaarawy) به گل نخست خود در دقیقه 5 دست یافتند تا خیلی زود از میزبان خود پیش بیفتند. در ادامه مسابقه رمی ها که به دنبال کسب ششمن برد پیاپی خود در لیگ ایتالیا بودند، بدون کاپیتان توتی(Francesco Totti) اخراج شده به دنبال رسیدن به گل دوم بودند. در دقیقه 22 روی اشتباه زوکانوویچ(Ervin Zukanović)، یک گل به خودی به ثبت رسید و میزبان بازی را به تساوی کشاند. اما خیلی سریع و در دقیقه 27 'جالوروسی' به گل رسید.

این بار نوبت به میرالم پیانیچ(Miralem Pjanić) هافبک تکنیکی بوسنیایی رسید تا گل دوم تیمش را به ثمر برساند و نیمه نخست با برتری دو بر یک رم به پایان برسد. در نیمه دوم و در دقیقه 74 خرید موفق رمی ها در زمستان یعنی استفان الشعراوی بار دیگر در نقش گلزن ظاهر شد تا این دیدار در نهایت با برتری 3 بر یک رم به پایان برسد. ضمن این که ماریو روی(Mário Rui) در دقیقه 90 بازی از بازی اخراج شد تا امپولی دقایق اندکی را 10 نفره سپری کند.

به این ترتیب رم با این برد موقتا به رده سوم جدول رده بندی لیگ ایتالیا صعود کرد و باید منتظر بازی های این هفته رقیبان خود باشد.

در دیگر دیدار میلان(Milan) تیم ششم جدول برای کم کردن فاصله خود با تیم های مدعی و افزایش شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به دیدار تورینو(Torino) رفت و با گل لوکا آنتونلی(Luca Antonelli) هر 3 امتیاز را در خانه نگه داشت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir