پیروزی یوونتوس در دربی ایتالیا
یوونتوس توانست شکست دیگری را به اینتر تحمیل کند و با دو گل این تیم را در دربی فوتبال ایتالیا شکست دهد و جایگاه خود را در صدر حفظ کند.

هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ ایتالیا با برگزاری یک دیدار حساس موسوم به دربی ایتالیا برگزار شد که طی آن یوونتوس(Juventus) صدرنشین که تنها با یک امتیاز اختلاف در صدر قرار گرفته است به دیدار اینتر(Inter Milan) رفت و با 2 گل به برتری رسید تا موقعیت خود را در صدر حفظ کند. یووه که هفته قبل بعد از چندین هفته برد برابر بولونیا(Bologna) متوقف شد مصمم به برتری در این دیدار بود. از طرفی اینتر نیز برای رسیدن به محدوده کسب سهمیه لیگ قهرمانان به 3 امتیاز این دیدار نیاز مبرم داشت.

در نهایت در این دیدار خانگی لئوناردو بونوچی(Leonardo Bonucci) مدافع پیش تاخته در دقیقه 47 توانست اولین گل بازی را به ثمر برساند و در ادامه نیز آلوارو موراتا(Álvaro Morata) اسپانیایی در دقیقه 84 گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا این دیدار با برتری یوونتوس به پایان برسد.

پیش از این دیدار حساس اودینزه(Udinese) با دو گل ورونا(Verona) را شکست داد، کیه وو(Chievo Verona) با یک گل از سد جنوا(Genoa) گذشت. سامپدوریا(Sampdoria) نیز با دو گل فروزینون(Frosinone) را از پیش روی برداشت و دیدار کارپی(Carpi) و آتالانتا(Atalanta) با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و دیدار پالرمو(Palermo) و بولونیا نیز گلی در بر نداشت و با تساوی بدون گل به پایان رسید.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir