توقف لسترسیتی در لیگ برتر انگلیس
چلسی توانست با برتری 2 بر یک برابر نورویچ روند بردهای متوالی خود را ادامه دهد. همچنین صدرنشین لیگ برتر برابر وست برومویچ متوقف شد.

هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر با برگزاری چند دیدار آغاز شد که در حساس ترین بازی چلسی(Chelsea) قهرمان دوره قبل در خانه نورویچ(Norwich City) به میدان رفت و همچون دیدار رفت توانست این تیم را شکست دهد و با نتیجه 2 بر یک به برتری برسد.

آبی پوشان لندنی شروع خوبی داشتند و کندی(Kenedy) مدافع برزیلی این تیم توانست در ثانیه 40 با شوتی زیبا برای تیمش گلزنی کند. چلسی که باید هفته دیگر در لیگ قهرمانان برابر پاری سن ژرمن(Paris Saint-Germain) به میدان برود، چند بازیکن اصلی خود از جمله ویلیان(Willian) و میکل(John Obi Mikel) را روی نیمکت ذخیره ها قرار داده بود. چلسی در ادامه توانست با میدان داری صاحب چند موقعیت دیگر برای گلزنی شود که بازیکنان این تیم نتوانستند از موقعیت های بدست آمده استفاده کنند. همچنین پاتو(Alexandre Pato) نیز که گفته می شد در این دیدار برای اولین بار با پیراهن چلسی به میدان می رود، نتوانست بازی کند.

جدی ترین موقعیت مهمان را برتراند ترائوره(Bertrand Traoré) جوان از دست داد و نتوانست از موقعیت تک به تک خود روی پاس هازارد(Eden Hazard) استفاده کند ولی در دقیقه 45 نوبت به دیگو کاستا(Diego Costa) رسید تا روی پاس سسک فابرگاس(Cesc Fàbregas) دروازه نورویچ را باز کند. البته تصاویر تلویزیونی نشان داد که کاستا در موقعیت آفساید قرار گرفته بود.

در نیمه دوم نورویچ سراپا حمله شد تا دروازه چلسی را باز کند و از طرف دیگر هم چلسی با به میدان فرستادن ویلیان و میکل سعی در استفاده از ضدحملات داشت و موقعیت های زیادی هم به دست آورد که جدی ترین آنها را دیگو کاستا از دست داد. در نهایت نورویچ یکی از گل های خورده را پاسخ داد. ناتان ردموند(Nathan Redmond) یکی از گل های خورده را پاسخ داد ولی چلسی توانست سومین برد پیاپی در لیگ را بدست آورد و 3 امتیاز شیرین را از زمین نورویچ کسب کند.

در دیگر دیدار مهم لسترسیتی(Leicester City) و وست برومویچ(West Bromwich Albion) به تساوی 2 بر 2 رسیدند. کینگ(Andy King) و درینک واتر(Danny Drinkwater) برای تیم صدرنشین گلزنی کردند ولی برتری تاتنهام(Tottenham Hotspur) در بازی این هفته خود باعث خواهد شد تا دو تیم 57 امتیازی در لیگ برتر باشند.

اورتون(Everton) موفق شد تیم بحران زده استون ویلا(Aston Villa) را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد، ساوتهمپتون(Southampton) با دو گل برابر بورنموث(Bournemouth) شکست خورد و دیدار ساندرلند(Sunderland) و کریستال پالاس(Crystal Palace) نیز با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir