تساوی تاتنهام و آرسنال در دربی شمال لندن
حساس‌ترین دیدار هفته بیست و هشتم لیگ برتر با تقسیم امتیاز بین تاتنهام و آرسنال به پایان رسید.

هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس با حساس‌ترین دیدار هفته بین تیم‌های آرسنال(Arsenal) و تاتنهام(Tottenham) در دربی شمال لندن در ورزشگاه وایت‌هارت‌لین ‌آغاز شد که در آن دو تیم به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند تا بهترین نتیجه برای لسترسیتی(Leicester City) و تا حدودی منچسترسیتی(Manchester City) به دست آید.

قبل از شروع دیدار درگیری شدید هوادران دو تیم با دخالت پلیس به آشوب کشیده شد که باعث خونریزی چندین هوادار در بیرون از ورزشگاه شد تا تدابیر امنیتی برای این دیدار حساس به اوج خود برسد.

بازی را تاتنهامی‌ها بهتر شروع کردند. آنها نمی‌خواستند بهترین فرصت برای رسیدن به صدر جدول را از دست بدهند و البته قصد داشتند انتقام شکست دیدار رفت را بگیرند. با این حال آرون رمزی(Aaron Ramsey) هافبک ولزی در دقیقه 39 با گلی بسیار زیبا دروازه تاتنهام را باز کرد. بازی در نیمه نخست با برتری یک بر صفر آرسنال به پایان رسید.

در نیمه دوم بی‌دقتی مدافع آرسنال باعث شد فرانسیس کوکولین(Francis Coquelin) از زمین مسابقه اخراج شود. پنج دقیقه بعد از 10 نفره شدن آرسنال توبی آلدرویرلد(Toby Alderweireld) موفق شد دروازه آرسنال را باز کند. تنها دو دقیقه بعد نوبت به هری کین(Harry Kane) رسید تا با شوتی استثنایی و زیبا دروازه اوسپینا(David Ospina) را باز کند تا هواداران آرسنال ناامیدتر از قبل شوند.

ونگر(Arsène Wenger) که به هیچ وجه نمی‌خواست بازنده این دیدار باشد تیمش را به جلو کشید و در نهایت مزد بازی شجاعانه‌اش را گرفت و با ضربه سانچس(Alexis Sánchez) که در 10 دیدار قبلی آرسنال عملکرد ضعیفی داشت به گل رسید تا این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان برسد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir