تساوی ال کلاسیکوی آلمان
دیدار حساس دو تیم بوروسیا دورتموند و بایرن مونیخ در بوندسلیگا با تساوی بدون گل به پایان رسید و دو تیم مدعی، امتیازات را تقسیم کردند.

در دیداری حساس از رقابت‌های بوندسلیگا دو تیم بورسیا دورتموند(Borussia Dortmun) و بایرن مونیخ(Bayern Munich) در دیداری که به 'درکلاسیکر' معروف است و از آن به ال کلاسیکوی فوتبال آلمان یاد می‌شود، در سیگنال ایندونا پارک به دیدار هم رفتند.

بایرن مونیخ در نیمه نخست تیم برتر میدان بود و با اینکه تصور می‌شد دورتموند با حمایت هواداران خود حملات زیادی روی دروازه بایرن مونیخ داشته باشد ولی این بایرن مونیخ بود که فرصت خوبی برای گلزنی ایجاد کرد و نشان داد که بی دلیل در صدر جدول بوندسلیگای آلمان قرار ندارد.

در این دیدار، ریبری(Franck Ribéry) روی نیمکت ذخیره‌ها بود و داگلاس کاستا(Douglas Costa) به این بازیکن ترجیح داده شد که او نیز تلاش زیادی کرد تا تاثیرگذار باشد ولی از دست دادن یکی دو موقعیت، تمرکز او را بر هم زد.

در اواخر نیمه نخست نیز آبومیانگ(Pierre-Emerick Aubameyang) بهترین گلزن بوندسلیگا صاحب فرصت گلزنی شد که هوشیاری نویر(Manuel Neuer) او را ناکام گذاشت تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم نیز این بایرن مونیخ بود که بازی بهتری به نمایش گذاشت ولی بازهم در این نیمه دو تیم توانایی باز کردن دروازه همدیگر را نداشتند تا این دیدار با تساوی بدون گل به پایان برسد؛ نتیجه‌ای که برای بایرن مونیخ خیلی بهتر است چرا که به این ترتیب، اختلاف 5 امتیازی این تیم با دورتموند باقی ماند.

آخرین باری که این دو تیم در پایان نود دقیقه به نتیجه مساوی بدون گل دست یافته بودند به اکتبر 2007 بازمی‌گردد. در جدول رده‌بندی، بایرن مونیخ با 63 امتیاز در جایگاه نخست قرار دارد و دورتموند با 58 امتیاز دوم است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir