پیروزی رئال مادرید در خانه لاس پالماس
رئال مادرید موفق شد با برتری 2 بر یک برابر لاس پالماس 3 امتیاز این دیدار خارج از خانه را کسب کند.

در ادامه رقابت های لیگ اسپانیا چند دیدار برگزار شد که در مهمترین بازی رئال مادرید(Real Madrid) در خانه لاس پالماس(Las Palmas) به میدان رفت و در نهایت با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید. ابتدا راموس(Sergio Ramos) در نیمه نخست برای رئال گلزنی کرد ولی در دقیقه 88 مسابقه رئالی ها غافلگیر شدند و دروازه خودشان را باز شده دیدند. در این دیدار رونالدو که این فصل در زدن گل های خارج از خانه در لیگ موفق نبوده است، بازهم در امر گلزنی ناکام ماند ولی در دقیقه 89 کاسیمیرو(Casemiro) توانست گل برتری را به ثمر برساند تا این دیدار با برتری 2 بر یک رئال به پایان برسد.

در دیگر دیدارها والنسیا(Valencia) در ادامه نتایج بد در لالیگا برابر لوانته(Levante) در دربی شهر والنسیا یک بر صفر شکست خورد تا نویل(Gary Neville) یک قدم دیگر به اخراج از این تیم نزدیک تر شود.

همچنین سویا(Sevilla) و ویارئال(Villarreal) دو تیمی که در لیگ اروپا حضور دارند نیز برابر هم به میدان رفتند که این بازی با نتیجه 4 بر 2 به سود سویا میزبان خاتمه یافت و بیلبائو(Athletic Bilbao) با نتیجه 3 بر یک بتیس(Real Betis) را برد.

در جدول رده بندی بارسلونا در صدر قرار دارد و اتلتیکو مادرید(Atlético Madrid) و رئال مادرید در رده های دوم و سوم قرار دارند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir