باشگاه رم توتی را نمی خواهد
رسانه های ایتالیایی دست به افشاگری بزرگی زدند و اعلام کردند باشگاه رم حتی به صورت مجانی هم حاضر نیست قرارداد توتی را تمدید کند.

فرانچسکو توتی(Francesco Totti) اسطوره و نماد باشگاه رم(Roma) به شمار می آید. او نماد وفاداری است و با وجود این که پیشنهادهای زیادی از تیم های بزرگ فوتبال ایتالیا و اروپا داشت اما هیچ گاه رم را ترک نکرد. این ستاره بزرگ فوتبال ایتالیا در فصل جاری با لوچیانو اسپالتی(Luciano Spalletti) سرمربی رم به مشکل خورد و حتی اجازه تمرین با تیم نخست را هم پیدا نکرد.

روزنامه ریپابلیکا ایتالیا دست به یک افشاگری بزرگ زد و تاکید کرد توتی در نامه ای که به سران باشگاه رم نوشته است، از آنها خواسته قرارداد او را یک سال دیگر هم تمدید کنند اما این پیشنهاد با مخالفت سران باشگاه مواجه شده است.

این روزنامه ایتالیایی در ادامه خبرش نوشت که باشگاه رم دوست دارد با همکاری خود با توتی ادامه دهد اما نه به عنوان بازیکن بلکه در بخش اداری. آنها حتی حاضر نیستند قرارداد توتی را به صورت مجانی هم تمدید کند.

بدون شک دلیل اصلی تمدید نکردن قرارداد توتی، اختلاف او با اسپالتی است و انتظار هم می رفت که باشگاه رم از سرمربی خود حمایت کند چرا که او توانسته تیم را به دوران اوج برگرداند.

توتی از 16 سالگی تاکنون در رم بازی می کند. او فوتبال خود را با 'جالوروسی' از 28 مارس 1993 شروع کرد و تا الان در این تیم بازی می کند. توتی 39 ساله در فصل جاری تنها دو بازی در ترکیب اصلی رم در سری A به میدان رفت و چهار بازی هم به عنوان یار جایگزین وارد بازی شده است. او یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل هم داده است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir