اینزاگی سرمربی لاتزیو شد
سران باشگاه لاتزیو پس از شکست سنگین برابر رم در رقابت های سری A، سیمونه اینزاگی ستاره سابق خود را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کردند.

لاتزیو(Lazio) در هفته سی و یکم رقابت های سری A شکست سنگینی را در دربی بزرگ شهر رم متحمل شد و با نتیجه 4 بر یک برابر رم(Roma) تن به شکست داد تا هواداران این تیم از عملکرد سرمربی خود به شدت به خشم آیند.

هدایت لاتزیو را استفانو پیولی(Stefano Pioli) برعهده داشت. سران این باشگاه بعد از شکست سنگین برابر رم تصمیم گرفتند که پیولی را از کار برکنار کنند. پیولی در آغاز فصل قبل هدایت لاتزیو را برعهده گرفت اما نتوانسته عملکرد خوبی با این تیم داشته باشد. لاتزیو در رده هشتم جدول رده بندی جای دارد و با تیم رم که در جایگاه سوم قرار دارد 21 امتیاز اختلاف دارد و این نشان می دهد که لاتزیو تا چه اندازه ضعیف کار کرده است.

سران این باشگاه ایتالیایی سیمونه اینزاگی(Simone Inzaghi) را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردند. اینزاگی 39 ساله برادر مهاجم سابق و سرشناس میلان(Milan) است. او از سال 1999 تا 2010 برای لاتزیو بازی کرد و بعد از خداحافظی از فوتبال هدایت تیم جوانان لاتزیو را برعهده گرفت و الان فرصت حضور در تیم نخست به او داده شده است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir