نیمار حق شرکت در کوپا آمریکا را ندارد!
باشگاه بارسلونا در نامه‌ای که به فدراسیون فوتبال برزیل نوشته، تاکید کرد که نیمار اگر در المپیک ریو به میدان برود دیگر حق شرکت در کوپا آمریکا را ندارد.

نیمار(Neymar) بهترین بازیکن کنونی فوتبال برزیل به شمار می‌آید. او در کشور خود از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. هواداران تیم ملی فوتبال برزیل دوست دارند که نیمار در رقابت‌های المپیک 2016 با پیراهن تیم ملی کشور خود به میدان برود، این در حالی است که باشگاه بارسلونا(Barcelona) مخالف حضور نیمار در این رقابت ها است.

خود نیمار هم دوست دارد که در المپیک ریو پیراهن تیم ملی فوتبال برزیل را بر تن کند که این باعث درگیری و تنش او با باشگاه بارسلونا شده است. روزنامه آس اسپانیا نوشت که باشگاه بارسلونا در نامه‌ای که به فدراسیون فوتبال برزیل نوشته تاکید کرده است که نیمار اگر در المیپک ریو به میدان برود دیگر حق ندارد در رقابت های کوپا آمریکا به میدان برود و بدون شک این چیزی نیست که مورد پسند نیمار و فدراسیون فوتبال برزیل باشد.

باشگاه بارسلونا پیش از این هم تاکید کرد که نیمار از بین رقابت‌های کوپا آمریکا و المپیک ریو باید دست به انتخاب بزند و تنها یک رقابت را برگزیند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir