بایرن‌مونیخ به قهرمانی نزدیک شد
شاگردان پپ گواردیولا با برتری 3 بر یک در زمین اشتوتگارت یک گام دیگر به قهرمانی در رقابت های این فصل بوندسلیگا نزدیک تر شدند.

دو تیم اشتوتگارت(Stuttgart) و بایرن مونیخ(Bayern Munich) از هفته بیست و نهم بوندس لیگا مقابل هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری 2 بر یک بایرنی ها به پایان رسید. در این دیدار ابتدا نیدرمیر(Georg Niedermeier) مدافع تیم میزبان به اشتباه دروازه خودی را گشود تا بایرن با گذشت یک سوم از زمان بازی از حریف خود پیش بیفتد. نیمه نخست این دیدار در نهایت بدون اتفاق خاصی به پایان رسید تا بایرن با حداقل گل به برتری رسیده باشد.

در نیمه دوم نوبت به داوید آلابا(David Alaba) رسید تا گلزنی کند و خیال بایرن را بابت برد راحت کند. میزبان اما موفق شد در دقیقه 63 توسط دنیل دیداوی(Daniel Didavi) به گل برسد و اختلاف را به حداقل برساند. اما اشتوتگارت در ادامه موفق نشد گل تساوی را بزند و داگلاس کاستا(Douglas Costa) دوباره در دقیقه 89 دروازه حریف را باز کرد. در نهایت این دیدار با برتری 3 بر یک بایرن مونیخ در خانه اشتوتگارت به پایان رسید.

در دیگر دیدار هامبورگ(Hamburger) در خانه به دیدار دارمشتات(Darmstadt 98) رفت و با نتیجه 2 بر یک شکست خورد تا نتایج ضعیف هامبورگ در خانه ادامه داشته باشد. وردربرمن(Werder Bremen) نیز در خانه برابر آوگسبورگ(Augsburg) با نتیجه 2 بر یک شکست را پذیرفت. همچنین در دیگر دیدار عصر شنبه فرانکفورت(Eintracht Frankfurt) با دو گل برابر هوفنهایم(Hoffenheim) بازنده شد و اینگول‌اشتات(Ingolstadt) نیز موفق شد گلادباخ(Borussia Mönchengladbach) را با یک گل از پیش رو بردارد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir