صعود بایرن مونیخ و بارسلونا به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا
بارسلونا و بایرن مونیخ در بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به راحتی حریفان خود را شکست دادند تا در جمع هشت تیم برتر این رقابت ها قرار بگیرند

بارسلونا و بایرن مونیخ در جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا

مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شنبه شب با صعود بایرن مونیخ و بارسلونا به پایان رسید. در آلیانز آره‌نا بایرن میزبان چلسی بود و به آسانی مهمانش را شکست داد. تیم آلمانی با نتیجه ۴ بر یک پیروز شد. گل نخست بازی را روبرت لواندوفسکی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. سپس ایوان پریسیچ گلزنی کرد. تامی آبراهام در لحظات پایانی نیمه اول اختلاف را به حداقل رساند. در نیمه دوم کورنتین تولیسو نتیجه را ۳ بر یک کرد و گل چهارم بایرن را لواندوفسکی به ثمر رساند تا یک دبل به نام خود ثبت کند.

در دیگر دیدار بارسلونا به مصاف ناپولی رفت و ۳ بر یک پیروز شد. نخستین موقعیت برای مهمان بود اما ضربه مرتنس به تیرک برخورد کرد. بارسا سپس بازی را در اختیار گرفت و خیلی زود به گل رسید. لانگله دروازه ناپولی را باز کرد.

در ادامه لیونل مسی در یک حرکت زیبا دروازه تیم ایتالیایی را برای دومین بار باز کرد. ستاره آبی اناری ها گل دیگری به ثمر رساند اما داور آن را خطای هند اعلام کرد. در حالی که برتری تیم کاتالانی کاملا آشکار بود داور یک پنالتی به نفع میزبان اعلام کرد. لوییس سوارس پشت ضربه ایستاد و آن را به گل تبدیل کرد. تنها چند دقیقه بعد داور یک پنالتی به نفع ناپولی سوت زد که اینسینیه گل نخست تیمش را به ثمر رساند. با این گل شاگردان گتوزو به جبران نتیجه امیداور شدند.

در نیمه دوم حمله های ناپولی بیشتر بود اما تنها گلی که این تیم به ثمر رساند هم آفساید اعلام شد تا آرزوهای تیم ایتالیایی بر باد برود. بارسا هم با وجود داشتن چند موقعیت گل دیگری را به ثمر نرساند تا بازی با همان نتیجه نیمه نخست به پایان برسد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isna.ir