یوونتوس به قهرمانی نزدیک تر شد
با پیروزی یوونتوس و رم و شکست اینتر هفته سی و چهارم فوتبال لیگ ایتالیا ادامه یافت تا بیانکونری در آستانه یک قهرمانی دیگر در این رقابت ها قرار گیرد.

در ادامه بازی های هفته سی و چهارم سری آ، یوونتوس(Juventus) در خانه میزبان لاتزیو(Lazio) بود که در پایان حریف خود را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد تا با برتری در این دیدار خانگی و رساندن اختلاف خود با ناپولی(Napoli) تیم دوم جدول به 9 امتیاز یک گام دیگر با قهرمانی فاصله داشته باشد.

در این دیدار تورینی ها ابتدا در نیمه نخست با گلزنی ماریو مانژوکیچ(Mario Mandžukić) از حریف خود پیش افتادند. این مهاجم کروات که در ابتدای فصل عملکرد بدی داشت و خیلی از او انتقاد شد رفته رفته به فرم خوب گلزنی بازگشته است. در ادامه مسابقه و در پی اخراج گابارون(Patricio Gabarrón) و 10 نفره شدن لاتزیو، یوونتوس دو بار دیگر به گل ر سید. پائولو دیبالا(Paulo Dybala) موفق شد دو بار که یک بار آن از روی نقطه پنالتی بود تیمش را به پیروزی 3 بر صفر در این دیدار برساند.

در دیگر بازی مهم هفته اینتر میلان(Inter Milan) میهمان جنوا(Genoa) بود که در پایان با گل دقیقه 77 سباستین دمایو(Sebastian De Maio) با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا رویای کسب سهمیه لیگ قهرمانان برای اینتر رنگ ببازد و نتایج پرفراز و نشیب این تیم با هدایت روبرتو مانچینی(Roberto Mancini) نیز ادامه داشته باشد.

رم(Roma) نیز در خانه با برتری 3 بر 2 مقابل تورینو(Torino) به پیروزی رسید تا با 67 امتیاز جایگاه خود در رتبه سوم جدول را تثبیت کند و خیالش را بابت سهمیه لیگ قهرمانان در فصل آینده تا حد زیادی راحت کند. در این دیدار مانولاس(Kostas Manolas) برای رم گلزنی کرد و در ادامه مسابقه فرانچسکو توتی(Francesco Totti) موفق شد دو بار برای تیمش گلزنی کند که یک بار از روی نقطه پنالتی بود تا رمی ها از شکست برابر تورینو به یک برد برسند و با خوشحالی زمین را ترک کنند.

کیه وو(Chievo Verona) همچنین با نتیجه 5 بر صفر فروزینون(Frosinone) را با شکست بدرقه کرد و فیورنتینا(Fiorentina) که برخلاف ابتدای فصل که صدرنشین بود در ادامه نتایج بد خود برابر اودینزه(Udinese) در فریولی با نتیجه 2 بر یک شکست خورد و دیدار پالرمو(Palermo) و آتالانتا(Atalanta) نیز با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir