قهرمانی بایرن مونیخ به تعویق افتاد
با برتری بایرن مونیخ و دورتموند برابر حریفان‌شان هفته سی‌ویکم بوندس لیگا ادامه یافت.

هفته 31 رقابت‌های بوندس‌لیگای آلمان عصر شنبه با برگزاری پنج دیدار ادامه یافت که در حساس‌ترین بازی بایرن‌مونیخ(Bayern Munich) برابر هرتابرلین(Hertha BSC) به میدان رفت که این دیدار با برتری 2 بر صفر مونیخی ها به پایان رسید تا بایرن قبل از تقابل با اتلتیکو مادرید(Atlético Madrid) در لیگ قهرمانان اروپا روحیه بالایی پیدا کند.

در این دیدار برای بایرن مونیخ، آرتورو ویدال(Arturo Vidal) هافبک شیلیایی در دقیقه 48 گلزنی کرد و در ادامه داگلاس کاستا(Douglas Costa) هافبک برزیلی موفق شد گل دوم تیمش را نیز به ثمر برساند و این دیدار با برتری 2 بر صفر بایرن مونیخ به پایان برسد و تقریباً بایرن خیالش را بابت قهرمانی راحت کند.

بایرن در صورت شکست دورتموند(Borussia Dortmund) در بازی می‌توانست قهرمان شود ولی با توجه به برد دورتموند، بایرن به یک برد در سه دیدار بعدی‌اش نیاز دارد تا قهرمانی در بوندس لیگا را قطعی کند.

در دیگر دیدار دورتموند در برابر اشتوتگارت(Stuttgart) به میدان رفت و با سه گل به برتری رسید تا قهرمانی بایرن قطعی نشود. کاگاوا(Shinji Kagawa)، پالیسیچ(Christian Pulisic) و میخیتاریان(Henrikh Mkhitaryan) گلزنان دورتموند در این دیدار بودند تا اختلاف هفت امتیاز بایرن با دورتموند حفظ شود.

از دیگر نتایج مهم شکست وولفسبورگ(Wolfsburg) برابر آوگسبورگ(Augsburg) بود که نشان داد وولفسبورگ همچنان روند نزولی خود را طی می‌کند. همچنین کلن(FC Köln) با نتیجه پرگل 4 بر یک دارمشتات(Darmstadt 98) را شکست داد.

در جدول رده‌بندی بوندس لیگای آلمان بایرن با 81 امتیاز در صدر قرار دارد و دورتموند با 74 امتیاز در تعقیب این تیم به سر می برد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir