توقف منچسترسیتی برابر آرسنال
تیم فوتبال منچسترسیتی برابر آرسنال متوقف شد تا خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان را حس کند و لیورپول نیز توانست در خانه 3 امتیاز را نگه دارد.

هفته ماقبل پایانی لیگ برتر انگلیس با برگزاری 3 دیدار ادامه یافت که در یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته منچسترسیتی(Manchester City) و آرسنال(Arsenal) در اتحاد به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان برسد.

دو تیم در حالی پای به مسابقه گذاشتند که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان تلاش می کردند ولی آرسنالی ها تا حدودی خیالشان بابت کسب سهمیه راحت بود. خیلی زود این سرخیو آگوئرو(Sergio Agüero) بود که توانست برای تیمش گلزنی کند ولی اولیویه ژیرو(Olivier Giroud) بعد از 4 ماه توانست بازی را تنها 2 دقیقه بعد به تساوی بکشاند. در هر صورت نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

سیتی که بعد از حذف از لیگ قهرمانان روحیه خوبی نداشت، کمپانی(Vincent Kompany) را نیز به دلیل مصدومیت در ترکیب خود نمی‌دید، ولی در نیمه دوم با گلزنی کوین دی بروین(Kevin De Bruyne) توانست بار دیگر از حریف خود پیش بیفتد ولی این‌بار نیز الکسیس سانچس(Alexis Sánchez) به داد آرسنال رسید تا بازی را به تساوی بکشاند.

به این ترتیب این دیدار حساس برنده‌ای نداشت و با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید تا منچستریونایتد(Manchester United) خوشحال‌ترین تیم این هفته باشد. آنها باید سه شنبه در دیداری عقب افتاده برابر وستهام(West Ham) به میدان بروند و امیدوار هستند در صورت برد برابر چکش‌ها به رده چهارم جدول صعود کنند.

همچنین در دیگر دیدار که بین تاتنهام(Tottenham Hotspur) و ساوتهمپتون(Southampton) در وایت هارت لین انجام شد، تیم میزبان به شکست 2 بر یک تن داد. در این بازی ابتدا هونگ مین سون(Son Heung-min) در دقیقه 16 تاتنهام را پیش انداخت، اما استیون دیویس(Steven Davis) در دقایق 31 و 72 برای تیمش گل زد تا این دیدار با شکست تاتنهام بی انگیزه به پایان برسد.

در آخرین دیدار این هفته لیورپول(Liverpool) در خانه به دیدار واتفورد(Watford) رفت و توانست با دو گل به برتری برسد و امیدهای خود را برای کسب سهمیه لیگ اروپا زیاد کند. این تیم باید چهارشنبه نیز در دیداری عقب افتاده برابر چلسی(Chelsea) به میدان برود و خودش را نیز برای فینال لیگ اروپا آماده کند؛ جایی که شاگردان کلوپ(Jürgen Klopp) باید در این مرحله برابر سویا(Sevilla) به میدان بروند.

در این دیدار جو آلن(Joe Allen) و روبرتو فیرمینو(Roberto Firmino) برای قرمزهای آنفیلد گلزنی کردند تا هر 3 امتیاز این دیدار در خانه باقی بماند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir