شکست یوونتوس و پیروزی ناپولی در لیگ ایتالیا
هفته ماقبل پایانی لیگ فوتبال ایتالیا با شکست یوونتوس و پیروزی رم و ناپولی به پایان رسید تا تغییری در صدر جدول ایجاد نشود.

هفته سی و هفتم رقابت‌های لیگ ایتالیا با برگزاری چندین بازی به پایان رسید که در یکی از دیدارهای برگزار شده، رم(A.S. Roma) موفق شد با 3 گل در خانه از سد کیه وو(Chievo) بگذرد. شاگردان اسپالتی(Luciano Spalletti) در روزی که توتی(Francesco Totti) کاپیتان محبوب رمی‌ها ششصدمین بازی اش را تجربه کرد به یک پیروزی قاطع دیگر رسیدند. راجا ناینگولان(Radja Nainggolan) در دقیقه 18، آنتونیو رودیگر(Antonio Rüdiger) در دقیقه 39 و میرالم پیانیچ(Miralem Pjanić) در دقیقه 85 گل های این بازی را زدند.

فیورنتینا(Fiorentina) میهمان پالرمو(Palermo) بود که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. در پایان این بازی فیورنتینا با 61 امتیاز در جایگاه پنجم باقی ماند و پالرمو با 36 امتیاز به رتبه هفدهم صعود کرد.

فروزینونه(Frosinone) در خانه برابر ساسولو(Sassuolo) با یک گل شکست خورد. تک گل ساسولو را متیو پولیتانو(Matteo Politano) در دقیقه 85 به ثمر رساند. با این نتیجه ساسولو جایگاه ششم جدول را از میلان(Milan) پس گرفت و در آستانه صعود به لیگ اروپا قرار گرفت. همچنین فروزینونه با این شکست 31 امتیازی باقی ماند و به سری B سقوط کرد.

یوونتوس(Juventus) که قهرمانی خود را قطعی کرده است در خانه هلاس ورونا(Hellas Verona) با نتیجه 2 بر یک شکست خورد. لوکا تونی(Luca Toni) که اعلام کرده در پایان فصل از فوتبال خداحافظی می‌کند از روی نقطه پنالتی شاید آخرین گل دوران فوتبالش را به ثمر رساند. فدریکو ویویانی(Federico Viviani) دیگر گل میزبان را وارد دروازه یوونتوس کرد. در دقیقه آخر نیز دیبالا(Paulo Dybala) گلزنی کرد تا این دیدار با برتری 2 بر یک هلاس ورونا به پایان برسد.

ناپولی(Napoli) نیز با دو گل هیگواین(Gonzalo Higuaín) و کایه خون(José Callejón) با نتیجه 2 بر یک از سد تورینو(Torino) گذشت تا بازگشت هیگواین آرزانتینی در دو هفته گذشته به ترکیب تیمش با برد همراه باشد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir