رانیری بهترین مربی ایتالیا شد
جایزه بهترین مربی فوتبال ایتالیا به کلودیو رانیری رسید که توانست لسترسیتی را به قهرمانی در لیگ جزیره برساند.

کلودیو رانیری(Claudio Ranieri) سرمربی لسترسیتی(Leicester City) در فصل جاری دست به یک معجزه فوتبالی زد تا نشان دهد دوران او نه تنها به پایان نرسیده بلکه تازه شروع شده است.

رانیری ایتالیایی موفق شد لسترسیتی را با وجود تیم های قدرتمند و پرستاره ای که در لیگ جزیره بازی می کند به عنوان قهرمانی برساند و نام خود را برای همیشه در تاریخ فوتبال انگلیس جاودانه کند.

فدراسیون فوتبال ایتالیا در مراسمی از رانیری تقدیر کرد و جایزه بهترین مربی سال فوتبال ایتالیا را به او داد. رانیری در حالی این جایزه را به دست آورد که ماسیمیلیانو آلگری(Massimiliano Allegri) سرمربی یووه(Juventus) هم شانس زیادی برای گرفتن این جایزه داشت اما در نهایت این رانیری بود که به خاطر قهرمان کردن لسترسیتی به چنین جایزه ای دست پیدا کرد.

همچنین جایزه نقشه طلایی کمیته المپیک ایتالیا هم به رانیری رسید تا این مربی بزرگ نشان دهد که دست به چه کاری زده است. رانیری بعد از گرفتن این جایزه گفت: ناامید نشوید و به راه خود ادامه دهید. این مهم ترین پیامی است که می توانم به شما بدهم.به ورزش به عنوان ابزاری برای رسیدن به پول نگاه نکنید بلکه سعی کنید از آن لذت ببرید و به عنوان وسیله ای برای رسیدن به اهداف بزرگ خود استفاده کنید.

در این مراسم رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا هم به ستایش از رانیری پرداخت و از احتمال حضور او در نیمکت آتزوری خبر داد. او تاکید کرد که تیم ملی ایتالیا با هدایت رانیری جام قهرمانی را در جام جهانی بالای سر خواهد برد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir